Socialt (mer om oss)

Vad har du lärt dig idag?

36 inlägg 11536 visningar 9 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Vad har du lärt dig idag?

sundelius  
#352239
Ligger på underredet

Idag var det kört :!:
Körde ner mig i svartmyllan som jag gallrar i just nu :oops:
Uppe till slut

Surt sa räven

Fem timmar i leran, då kan man hålla sig för skratt :sad: . Kom upp till slut iallafall men nu är jag helt färdig I-)
Lärdomen då?
Jo gå ut och kika om du är osäker även om det regnar och är varm och gott i hytten :roll:

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Vad har du lärt dig idag?

sundelius  
#352240 Varför sorteras bilderna om, såg ju bra ut när jag förhandsgranskade :???:

Avatar Fallback

Re: Vad har du lärt dig idag?

Hema  
#352266 Att 5G antagligen kommer kunna hantera hastigheter av 5GBit eller kanske mer.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Vad har du lärt dig idag?

Fredrik Reuter  
#352322 Aj aj, det såg lömskt ut sundelius, alltså, det såg ut som det skulle kunna gå att köra där.
Du har väl inte hittat en kallkälla, de kan vara lömska!

Gott annars att det bra, men det tar på krafterna det där.

Och Hema, har du mer info (du vet att jag är skapligt intresserad av detta)... :lol:

Användarvisningsbild

Re: Vad har du lärt dig idag?

sundelius  
#352327
Fredrik Reuter skrev:Aj aj, det såg lömskt ut sundelius, alltså, det såg ut som det skulle kunna gå att köra där.
Du har väl inte hittat en kallkälla, de kan vara lömska!

Gott annars att det bra, men det tar på krafterna det där.

Och Hema, har du mer info (du vet att jag är skapligt intresserad av detta)... :lol:

Ingen kallkälla, vet hur lömska dom är. Har nämligen testat en sådan med :lol:
Hela det här området är blöt svartmylla mellan två bergåsar, betydligt värre maskiner än min har legat i lerbad där :shock:

Avatar Fallback

RE: VAD HAR DU LÄRT DIG IDAG?

rikard_e  
#352384 Idag lärde jag mig att aldrig mera snooza. och att man hinner plocka ner 2 lastbilsväxellådor på 2,5 timme ⏱

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).