mån 09 nov 2015, 22:39#350438
Kse skrev::lol: Snacka om rent och skärt hat.
@Kse:
Vem känner du i skogssverige som du kan provköra denna maskin hos för att utreda sanningshalten i påståendena (det är engagemang av stora mått när man reser till Sundsvall för att testa funktionerna på ett flerspaksreglage på en Rottne Blondin - eller du kanske bara hade vägarna förbi ändå???) ;-)?
Maskinen i videon måste ju vara ett måndagsexemplar, men frågan är väl hur ÅF-/serviceorganisationen sköter sig om man inte åtgärdar dylika fel tämligen omgående(får väl förutsätta att ingen maskinägare väntar stillatigande om en maskin är behäftad med allvarliga fel).
Jag kan förstå frustrationen hos föraren, men det känns inte som hans sätt att hantera frustrationen leder till något positivt.
Hade ju varit intressant att veta hur gammal maskinen är och hur många timmar den har gått när dessa problem började ge sig till känna.
Edit: såg att Fredrik gjort ett inlägg medan jag skrev detta.
MVH
Alias
"Investera i mark, jag har hört att det inte tillverkas längre!"
-Mark Twain