Öppna kategorin

Förvaring av utrustning hemma/bil

10 inlägg 5332 visningar 6 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Förvaring av utrustning hemma/bil

SKÄRGÅRDSARBORISTEN  
#349895 Hur förvarar ni er utrustning, behöver lite tips då min inte är så hållbar!
ImageUploadedByskogsforum forum1446891874.087442.jpg




   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Förvaring av utrustning hemma/bil

zeetorg  
#349901 Det kan väl inte finnas ett tips i hela världen som kan överträffa den där förvaringen.. :lol:

Avatar Fallback

Re: Förvaring av utrustning hemma/bil

jannee  
#349904 Hade det varit Jonseredssågar borde det också varit en stoppning under sågarna, Stihl de är man inte så rädd om :mrgreen:
För övrigt ett ypperligt ställe, både verktyg och vertygsanvändare vilar samtigt :lol:

Avatar Fallback

Re: Förvaring av utrustning hemma/bil

skogsterri  
#349956 Perfekt förvaring! Nu har jag verkligen bra argument mot sambon för att få en gammalkökssoffa i hemmet :grin: :lol:

Avatar Fallback

Re: Förvaring av utrustning hemma/bil

Hema  
#350005 Om vissa sågar inte hade en tendens att revirpinka lite, så hade jag varit helsåld.

Avatar Fallback

Re: Förvaring av utrustning hemma/bil

tallen100  
#350073 Det är ju ett plus, då blir soffbotten oljebehandlad :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: Förvaring av utrustning hemma/bil

åberg  
#350329 Lägg sågarna på varsin ugnsplåt så hindrar du eventuell droppe att sudla soffan.

Användarvisningsbild

Re: Förvaring av utrustning hemma/bil

Erre  
#350338
åberg skrev:Lägg sågarna på varsin ugnsplåt så hindrar du eventuell droppe att sudla soffan.


Ska han uppta ännu mer av köks attiraljerna??? :mrgreen: :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: Förvaring av utrustning hemma/bil

åberg  
#350341
Erre skrev:
åberg skrev:Lägg sågarna på varsin ugnsplåt så hindrar du eventuell droppe att sudla soffan.


Ska han uppta ännu mer av köks attiraljerna??? :mrgreen: :mrgreen:


Det kanske är att fresta lyckan menar du? :grin:

Avatar Fallback

Re: Förvaring av utrustning hemma/bil

Hema  
#350347
åberg skrev:Lägg sågarna på varsin ugnsplåt så hindrar du eventuell droppe att sudla soffan.

Ena sågen lämnar mer än någon droppe tyvärr. Men under den har jag idag en sidodel av en 25L-dunk. Funkar rätt bra. Måste felsöka och försöka luska ut varför det läcker så pass mycket.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).