Öppna kategorin

Stockholm har fallit

10 inlägg 4599 visningar 5 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Stockholm har fallit

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
Elmia
Avatar Fallback

Re: Stockholm har fallit

bjed0001  
#348618 Tur att Mats har en så bra foliehatt som skyddar honom mot all "propaganda" och "desinformation" som FN, våra politiker, alla media, skolor, friskolor som kommunala, universitet, forskningsinstitut, ideella intresseorganisationer, miljörörelsen, veganerna samt feministerna gemensamt ligger bakom i en ondskefulla konspiration ämnad att störta välden i kaos :-BD

Användarvisningsbild

Re: Stockholm har fallit

vetinte  
#348646 :lol: :lol: :lol: inte bara Stockholm, 08, 99 procentaren etc etc.
Utan hela sverige!!!! men Svenskarna har inte fattat det.
:lol: :lol: :lol:

Användarvisningsbild

Re: Stockholm har fallit

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#348652 Fast jag jobbade på min mark vid älven idag. Det var lika vackert som förut. Så Sverige är nog lika fint som förut. Men det där homogena samhället där de flesta hade ungefär samma värderingar som fanns när jag växte upp, det finns ju inte.
Var vi ska landa efter allt ståhej som är nu kan man ju undra. Fast inte försvinner landet ikring oss, och oavsett hur urban man är, det är det som formar oss.

Användarvisningsbild

Re: Stockholm har fallit

machonisti  
#348657
Uvskogen skrev:Fast jag jobbade på min mark vid älven idag. Det var lika vackert som förut. Så Sverige är nog lika fint som förut. Men det där homogena samhället där de flesta hade ungefär samma värderingar som fanns när jag växte upp, det finns ju inte.
Var vi ska landa efter allt ståhej som är nu kan man ju undra. Fast inte försvinner landet ikring oss, och oavsett hur urban man är, det är det som formar oss.

Ingen vet väl riktigt vart vi är på väg men det jag finner komiskt är att det är väldigt bråttom.

Användarvisningsbild

Re: Stockholm har fallit

vetinte  
#348671
Uvskogen skrev:Fast jag jobbade på min mark vid älven idag. Det var lika vackert som förut. Så Sverige är nog lika fint som förut. Men det där homogena samhället där de flesta hade ungefär samma värderingar som fanns när jag växte upp, det finns ju inte.
Var vi ska landa efter allt ståhej som är nu kan man ju undra. Fast inte försvinner landet ikring oss, och oavsett hur urban man är, det är det som formar oss.


:grin: håller med du.
Som jag uppfattar det är naturen de ända so är kvar att uppskatta i dagens Sverige. Hade sett en framtid i de landet men..........
Om 20-25 år är Svensken i minirotet med allt va de kommer att innebära. Så de är inte det landet jag tänkte mig en framtid i.
Men vad blir Samerna då ? Dom ÄR ju en minioritet idag enl. Svenskarna ?
Men med "rärättigheter" som är ifrågasatta av nuvarande Svenskar !?!?
Konstigt land sverige kul att se när det blir fler länder innom de så kallade Sverige.
Blir de en fredlig fördelning ?
Kommer någon form av krig att "behövas" ?
Blir det klimatzonerna som bestämmer ?
Eller drar sig Svensken tillbaka med krökta ryggar som tidigare ?

Användarvisningsbild

Re: Stockholm har fallit

Sweden-viking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#348746 Jag är evigt tacksam över att jag som barn fick växa upp i det Gamla Sverige.
Jag blir bedrövad och deprimerad över att våra barn ALDRIG kommer få den chansen.
Chansen att växa upp i vårat tidigare världens vackraste bästa och tryggaste land.

Många svenskar begriper inte vad dom förlorat tyvärr. Ett liv utan ett eget hemland och folk kommer bli svårt och förlora en hel del av sin mening. En del kommer klara att slå rot annorstädes, andra inte. Att ge bort sitt enda hemland och låta sin egen kultur gå under på köpet är så stort att jag saknar ord.

Folk runt om i världen går dagligen i döden för rätten till dessa tvenne ting. Vi hade det, vi gav bort det.

Avatar Fallback

Re: Stockholm har fallit

Henrik.E  
#348775 Ja, spännande tider är på gång. Bra tycker vissa, mindre bra tycker andra.
En sak är då säker och det är att Sverige som det sett ut kommer att se annorlunda ut inom en snar framtid.
Jag har då iaf lagt alla större projekt och investeringar på is ett tag för att se var det bär åt för håll :???:

Användarvisningsbild

Re: Stockholm har fallit

Sweden-viking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#348857 ECB meddelade idag att de grekiska bankerna behöver ett kapitaltillskott om motsvarande 135 miljader för att klara verksamheten.

Det är ungefär vad Migrationsverket också behöver i år och nästa år bara för att klara det akuta mottagandet av asylsökande.

Det säger en del om storleksordningen på de utgifter vi har att betala över skattsedeln. Det betyder nedskärningar, skattehöjningar, ökad statsskuld och en väldigt kreativ bokföring av Magdalena Andersson.

De borde förklara varför ett Sverige med bidrags beroende majoritet är bra för landet.

Avatar Fallback

Re: Stockholm har fallit

skogaliten  
#348860 Det var ett synnerligen huvudlöst stycke propaganda som citeras här.

Man sätter i halsen.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).