Socialt (mer om oss)

Tio år på Skogsforum

50 inlägg 15710 visningar 6 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Tio år på Skogsforum

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#347175 Ja, det var för fem dagars sedan jag fyllde 10 här. Så då måste vi väl ha en veterantråd, där gamlingarna kan berätta hur det var förr.



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Tio år på Skogsforum

alias  
#347178
Mangan skrev:Ja, det var för fem dagars sedan jag fyllde 10 här. Så då måste vi väl ha en veterantråd, där gamlingarna kan berätta hur det var förr.


Grattis i efterskott!

Hur långt har du kvar tills du är ikapp och förbi bilhandlaren i Kristianstad eller är det Sveaskog du har siktet inställt på (tänker på din slogan)?

http://www.atl.nu/skog/lista-h-r-r-land ... skogs-gare

MVH
Alias

Avatar Fallback

Re: Tio år på Skogsforum

lfq  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#347180 Välkommen in i 10-klubben :-H

Användarvisningsbild

Re: Tio år på Skogsforum

Fredrik Reuter  
#347182 Hatten av, stort grattis! :-BD

Avatar Fallback

Re: Tio år på Skogsforum

Blivande snickare  
#347183 Gratulerar Mangan! :)
Du är nog en av de mera framträdande figurerna här på forumet!

Avatar Fallback

Re: Tio år på Skogsforum

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#347184
lfq skrev:Välkommen in i 10-klubben :-H


Tack Farbror lfq! :D

   TS
Avatar Fallback

Re: Tio år på Skogsforum

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#347185
alias skrev:
Mangan skrev:Ja, det var för fem dagars sedan jag fyllde 10 här. Så då måste vi väl ha en veterantråd, där gamlingarna kan berätta hur det var förr.


Grattis i efterskott!

Hur långt har du kvar tills du är ikapp och förbi bilhandlaren i Kristianstad eller är det Sveaskog du har siktet inställt på (tänker på din slogan)?


Tack! Jo det lär ju dröja. Måste nog vara nåt som ligger intill det jag har för att det skall vara intressant. Men några 100 ha till hade varit kul, heltidsjobb definitivt då!

   TS
Användarvisningsbild

Re: Tio år på Skogsforum

sundelius  
#347188 Grattis Mangan :!:

Hoppas du kör minst tio år till, du har en förmåga att vända på steken i många diskussioner. Om du förstår vad jag menar :???:
Det är något jag uppskattar väldigt mycket iallafall, man får tänka till lite istället för att bara gå i invanda tankebanor

Användarvisningsbild

Re: Tio år på Skogsforum

Fredrik Reuter  
#347189 Skäms lite att jag missat detta, det borde ju en administratör ha koll på...
Men, mycket bra att du startade tråden Mangan. Såg nu därav att Swe#Kipp (https://skogsforum.se/memberlist.php?mod ... ofile&u=64) fyller tio år på skogsforum idag, samtidigt som han fyller 40 idag!

Tyvärr verkar "Kippen" inte vara aktiv längre, det var länge sedan han var inloggad. Han är saknad.

Användarvisningsbild

Re: Tio år på Skogsforum

Erre  
#347193 Gratulerar Mangan!!
Hoppas på att du är aktiv många år till!

Användarvisningsbild

Re: Tio år på Skogsforum

JensSkoog  
#347203 Grattis Mangan ^:)^ ^:)^ . Jag har lärd mycket av dig, så håll igång.
Du har ju titel "Huggarmästere". Fredrick borde ju fixa till lite extra för en som dig- "Huggarmästare VSOP - very special old person" :lol:

Användarvisningsbild

Re: Tio år på Skogsforum

Seb macahan  
#347207 Instämmer med mina gratulationer och det mesta som sagts i tråden.... :wink:

Användarvisningsbild

Re: Tio år på Skogsforum

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#347208 Grattis Mangan och Swe#Kipp!
/Niklas

Avatar Fallback

Re: Tio år på Skogsforum

k_h  
#347218 Grattis till oss som får läsa om dina bravader i skogen! Mycket roligt och intressant att läsa din blogg och dina inlägg.

Avatar Fallback

Re: Tio år på Skogsforum

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#347223 Tack, ni är snälla ni!

Huggarmästare = Tjötröv! :D

   TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).