Verkstan

Dottern frågade om A-traktor...

21 inlägg 17959 visningar 6 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Dottern frågade om A-traktor...

BjörkenPer  
#345070 suzuki sj 410/13 ca 50 hästar, snål, lättmekad, inga problem med växellådor och 4x4 :) tar sig fram överallt.

Enskede Hydraul, reservdelar till skogsmaskiner
Avatar Fallback

Re: Dottern frågade om A-traktor...

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#345075 Nu är den avställd, men om man kollar uppgifterna på fordonet så står det "Årsskatt 5642:-" Trots lätt lastbil.
Det är ju en tia per mil minst.

   TS
Avatar Fallback

Re: Dottern frågade om A-traktor...

grålle-68  
#345077 byggom till A-traktor perfekt fordon att ha på gården när hon växt ur den,ingen årligbesiktning.
har byggt två på 745 till mina båda söner, det ger stor frihet att kunna ta sig fram själva.dock lite problem med ordningsmakten :D

Användarvisningsbild

Re: Dottern frågade om A-traktor...

Karlsson_98  
#345134 Jag struntade i att köpa a-traktor när jag såg priserna på dom..
30-40 000 kr får man ge för en rishög. Köpte mig en crossmoppe i nyskick för 14 000 kr istället.
Bättre att spara pengarna och köpa sig en finare bil tycker iallafall jag :smile:

Användarvisningsbild

Re: Dottern frågade om A-traktor...

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#345166 Hade en Duett A-traktor åt pojkarna i tio år, sålde med 3000kr förlust, alltså 300kr/år= klart värt. Skulle nog även kunnat få vinst om jag skött om den bättre.

Avatar Fallback

Re: Dottern frågade om A-traktor...

rikard_e  
#345279 Det är klart att tösen ska ha en Vabis :grin:


http://www.blocket.se/sodermanland/Fran ... ?ca=16&w=3

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).