Avverkning (slutavverkning)

Avrättad för att ha kritiserat hur skogen sköts

5 inlägg 3160 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Avrättad för att ha kritiserat hur skogen sköts

Fredrik Reuter  
#339075 Vice Premiärminister i Nordkorea, Choe Yong-Gon, har enl uppgifter avrättats efter att ha kritiserat Nordkoreas skogspolitik.

63 årige Choe Yong-Gon ska ha ställts inför en avrättningspluton i Maj 2015.

Enligt vaga uppgifter ska även Nordkoreas försvarsminister Hyon Yong-Chol ha avrättats i våras, detta bl a för att han ska ha somnat på en militär tillställning.
Enligt samma uppgifter ska försvarsministern ha avrättats med en luftvärnskanon...

http://www.haaretz.com/news/world/1.670801



   TS
Iggesund Forest BlueLine skördarsvärd, Norrländsk urkraft
Avatar Fallback

Re: Avrättad för att ha kritiserat hur skogen sköts

jannee  
#339085 Hårda bud i Nordkorea, tänk va effektiva andra länders byråkrater skulle bli om samma sak eventuellt skulle kunna drabba även dem. :mrgreen:
B.l.a. Vattenfall - Banverket, bara för att nämna några.

Användarvisningsbild

Re: Avrättad för att ha kritiserat hur skogen sköts

Göt  
#339086 Vi har nog det bra mycket bättre än vi tror i Sverige :YMDAYDREAM: 🤷‍♂️

Användarvisningsbild

Re: Avrättad för att ha kritiserat hur skogen sköts

JörgenO  
#339089 Jag var tänkt o lägga in den här nyheten men jag kunde inte lista ut vilken kategori som var lämpligast. Slutavverkning är ju passande på nåt sätt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: Avrättad för att ha kritiserat hur skogen sköts

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#339145 Man ska nog ta dessa "nyheter" om Nordkorea med en nypa salt. Även om det sker en del otrevliga saker i landet, så finns det många som vill smutskasta Nordkorea och brer därför på med en del extra hemskheter.
/Niklas

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).