Före och efter jobbet

Skogsmässa Metko 08 !!!!!!

10 inlägg 4589 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Skogsmässa Metko 08 !!!!!!

Skog  
#32963 Nån på forumet som tänkt åka på Finnmetko 28-30 nu i Augusti?
Var förra gången var skapligt då tyckte jag, skvallras ju om lite nytt där :roll:


Senast redigerad av Skog ons 06 aug 2008, 21:28, redigerad totalt 1 gång.

   TS
Elmia
Användarvisningsbild
Lukas_Lundstrom  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#33001 Japp! ja ska dit... Far ca 15 st entreprenörer och anställda dit från Åland. Tycker själv att de en en bättre mässa än elmia för att den e mer inriktat på maskinsidan enligt mitt tycke än elmia som e så mycke annat runt omkring åxå, typ vedkapar å maskiner för självverksamma skogsägare. nå finns det av den kategorin på metko åxå men inte i sama omfattning.

Avatar Fallback
Simba  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#33004 Jepp,Finland stannar dom där dagarna :D
Vi brukar samåka med en jordshaktningsentr. eftersom grävmaskiner och annat också visas upp,dom har ju iofs enklare eftersom dom kan använda samma grusgrop igen :D
Men storskogen har dom nog kvar ännu i år
PS Deere har lovat visa 1170-n :!:

Användarvisningsbild
Skog  
#33012 Ja de är väll "grön Hjortarna" som har de mesta nya förstås ,men Ponsse har säkerligen nån nyhet med som de har väntat med att släppa :roll:
Ja de blir väll snålt att få tid bara att åka men man vet aldrig...

   TS
Avatar Fallback
Simba  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#33039 Jo du,det tror jag också,det var en viss debatt här i Finland för ca.7 månader sen om en snurrhytt på vagnsdelen men nu har det varit knäpptyst om det,skulle inte förvåna om han dyker upp och stjäl showen på Metko :D

Användarvisningsbild
Thunborg  
#33093 Se bara till att få med kameran :!: Och lägg upp bilder här :lol: TACK

Avatar Fallback
timberjack810c  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#33552 klart man ska dit.. hade lite flyt så företaget bjöd denna gången :D

Användarvisningsbild
kockums850  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#33904 det hade varit något det, men för egen del blir det att avvakta till Elmia Wood nästa år........
Men visst skulle man varit där.... :cry: :cry:

Användarvisningsbild
Lukas_Lundstrom  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#34001 Imorrn kl 14.25 lokal tid går båten till finland. Firman bjuder på allt. duktigt skönt me lite avkoppling och fara å titta på lite nya saker... Kanske om någon från forumet som ska dit kanske villa träffas å ta en öl å prata lite skog???

Avatar Fallback
Simba  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#34286 Bilder finns under en ny avdelning i bildvisningen,tack Admin :D

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).