Skojigt/Galet

Grym cyklist!

41 inlägg 18078 visningar 10 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Grym cyklist!

totte  
#83795
totte: Tack, då har man alltså fått ett nytt namn på vad man syslar med då man cyklar... ;)


Inget att tacka för, det var så lite så! :lol:

Elmia
Användarvisningsbild

Sv: Grym cyklist!

Fredrik Reuter  
#336887 Det har gått några år sedan sist i denna tråd. Danny Macaskill har varit och cyklat på många ställen, bla Isle Of Skye.
Har du 7 min över så luta dig tillbaka och klicka på HD knappen och fullskärm, för det är en video med riktigt fin natur och en otrolig cyklist.


   TS
Användarvisningsbild

Re: Grym cyklist!

sundelius  
#336902 Wow, tack för den Fredrik.
Det är verkligen en fantastisk ö men undrar om inte cyklisten var ännu mer fantastisk :shock:

Användarvisningsbild

Re: Grym cyklist!

JensSkoog  
#336913 Kände plötsligt att den videoen inte skulle tas in i kombination med två öl och en akvavit! Blev akut svirrig i huvudet :lol:
Mycket imponerande cykling ^:)^ ^:)^
Saknade bara "Speed bonnie boat like a bird on the wing" när han närmade sig ön. :wink:

Avatar Fallback

Re: Grym cyklist!

Hema  
#336914 Man har ju hört talas om dödsryttare men vetitusan om inte denne cyklist är snäppet vassare.
https://youtu.be/uFD-jCFUNNk?t=222
Det är ju helt sjukt att han vågar ställa sig på toppen av en sådan sten på ett sådant ställe.. hua.

Edit: Youtube-funktionen ville inte funka.

Avatar Fallback

Re: Grym cyklist!

jannee  
#336932 Får verkligen hoppas att den balanskonstnären slutar med sina bravader innan någon hemsk olycka händer, tyvärr brukar det vara tvärtom.

Avatar Fallback

Re: Grym cyklist!

Blivande snickare  
#336945 :shock: :shock: :shock:
wooooouu....

Användarvisningsbild

Re: Grym cyklist!

th  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#336969 Han fuskar ju, cyklar inte hela vägen upp utan bär cykeln sista biten :shock: :shock: :wink:

Användarvisningsbild

Re: Grym cyklist!

totte  
#336971 Urrrk! Får rysningar i hela kroppen. :shock: :shock: :shock: Men skicklig är han och naturen är fantstisk.

Användarvisningsbild

Re: Grym cyklist!

th  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#336972 Samma här, men jag blir snarare knäsvag av att se någon stå på en så smal topp :shock:

Avatar Fallback

Re: Grym cyklist!

Hema  
#336973
th skrev:Samma här, men jag blir snarare knäsvag av att se någon stå på en så smal topp :shock:

Kolla inte på klippet som jag hänvisade till. Behind the scens och just toppen. Han började med säkerhetslina, men häktade ur sig och friklättare ist.... Toppen han står på ser inte så stabil ut heller. X_X

Användarvisningsbild

Re: Grym cyklist!

Fredrik Reuter  
#337166 Hej,
Ja, de filmer som finns i denna tråden visar ju bara det otroliga konsterna han kan när han lyckas.
Livet som "Dare Devil" är dock hårt, här är en bild av skadorna på hans kropp under en begränsad period...

Bild

   TS
Avatar Fallback

Re: Grym cyklist!

Hema  
#337175 Han måste ha slagit i huvudet hårt, då han inte har någon spärr kvar som det verkar. :)

Användarvisningsbild

Re: Grym cyklist!

Erre  
#337551 Brandon Semenuk.


Användarvisningsbild

Re: Grym cyklist!

ilbajten  
#337555 Coolt

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).