Traktorer och processorer

Fordonsbelysning i LED minskar tillbud och olyckor

10 inlägg 4801 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Fordonsbelysning i LED minskar tillbud och olyckor

Skogsrullen  
#327529 Vi har investerat i fordonsbelysning. Ett mycket bra val
Vi har tre skogsmaskiner och tre traktorer. Två traktorer har vi utrustat med ny ledbelysning med ljusspridningarna flood, euro och spot för att få den perfekta belysningen för alla områden vi använder traktorerna i. Köpte först ett sett för att kolla och det var toppenbelysning från Led-gallerian uti kungens kurva i Stockholm. Det blir snart att utrusta den sista traktorn och skogsmaskinerna med anpassad belysning. Eftersom man hela tiden har bra belysning så minskar risker för olyckor stort. Traktorernas belysning kan man nu inte klaga på. Jag länkar till legobelysningen jag gillade mest här.



   TS
Lantmännen Maskin
Avatar Fallback

Re: Fordonsbelysning i LED minskar tillbud och olyckor

Blivande snickare  
#327530 Ursäkta min skepsism men det luktar lite egen reklam detta..

Avatar Fallback

Re: Fordonsbelysning i LED minskar tillbud och olyckor

Walfridsson  
#327534 Luktar reklam

Användarvisningsbild

Re: Fordonsbelysning i LED minskar tillbud och olyckor

Skogsrullen  
#327537 Reklam för att minska olyckor i både arbetet och yrkestrafiken

   TS
Avatar Fallback

Re: Fordonsbelysning i LED minskar tillbud och olyckor

Wester  
#327540 Medlem i 11 minuter innan första inlägget, och då hyllas en leverantör av belysning...
Upp till bevis OM detta ej är reklam.

Användarvisningsbild

Re: Fordonsbelysning i LED minskar tillbud och olyckor

hlb  
#327559 Köp gärna LED-lamor ], men INTE FRÅN DETTA FÖRETAGET.

Avatar Fallback

Re: Fordonsbelysning i LED minskar tillbud och olyckor

axwell  
#327569
Blivande snickare skrev:Re: Fordonsbelysning i LED minskar tillbud och olyckor
av Blivande snickare » Igår, 21:42
Ursäkta min skepsism men det luktar lite egen reklam detta..


Bra "Blivande snickare", det rent av stinker.
Vill inte tro att någon i ledande ställning inom företaget är så oseriös, en förklaring till övertrampet kommer...................... :?:
Nähä :|

Användarvisningsbild

Re: Fordonsbelysning i LED minskar tillbud och olyckor

JensSkoog  
#327576
hlb skrev:Köp gärna LED-lamor ], men INTE FRÅN DETTA FÖRETAGET.

Holler med! Snikreklam är det värsta jag vet, isär sedan jag är så dumm att jag inte anar att det är snikreklam :lol: Men, LED-ljus är det bästa som händt mig, så jag går över till det överallt. Märkligt hur mycket ljus som behovs när åren sniker sig på :-?

Avatar Fallback

Re: Fordonsbelysning i LED minskar tillbud och olyckor

Blivande snickare  
#327578
JensSkoog skrev:
hlb skrev:Köp gärna LED-lamor ], men INTE FRÅN DETTA FÖRETAGET.

Holler med! Snikreklam är det värsta jag vet, isär sedan jag är så dumm att jag inte anar att det är snikreklam :lol: Men, LED-ljus är det bästa som händt mig, så jag går över till det överallt. Märkligt hur mycket ljus som behovs när åren sniker sig på :-?

Precis, behövs lika så när man är ung och mörkrädd! :grin: :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: Fordonsbelysning i LED minskar tillbud och olyckor

åberg  
#327719 Till trådskaparen:
Den allmänna uppfattningen bland användarna här, som på många andra forum, är att om man vill göra reklam så får man göra det i form av reklam, inte maskerat som inlägg av vanlig användare.

Att en vanlig användare hittat en särskilt bra produkt och vill dela med sig av mottas med öppna armar. Att låtsas vara en vanlig användare men egentligen göra reklam i eget ärende, det faller inte i god jord.

Kanske går att läka genom att öppet göra en pudel och köpa en banner, vad vet jag?

Hur det är i detta fall får vi väl reda på förr eller senare. :smile:

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).