Socialt (mer om oss)

Snapchat

16 inlägg 7010 visningar 5 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Snapchat

skogsjan695xl  
#327062 Är det några här som brukar denna appen.
Tycker själv det är en utmärkt app både privat och i jobbet.



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Snapchat

Fredrik Reuter  
#327064 Hej,
Jag har den, men har inte kommit igång.
Det där är ju kidsen grej sedan farmor tog över FB (sägs det). :lol:

Kan jag adda dig eller liknande?

Avatar Fallback

Re: Snapchat

Robertberg  
#327067 Använder den tillsammans med vänner och arbetskompisar, skickar bilder på grävskopor och lantbruk 8)
Kul att man kan kommunicera vad man för galenskaper just i ögonblicket.

Bergrobertberg

Användarvisningsbild

Re: Snapchat

Fredrik Reuter  
#327068 Jag hade skogsforumse om någon vill testa.

Användarvisningsbild

Re: Snapchat

T Landström  
#327070 Är det inte där dom skickar nakenbilder... ;)

Användarvisningsbild

Re: Snapchat

skogsjan695xl  
#327081 Heter för övrigt patrik19_87

   TS
Användarvisningsbild

Re: Snapchat

skogsjan695xl  
#327082 Jag har lagt till dig Fredrik

   TS
Avatar Fallback

Re: Snapchat

Hema  
#327099
T Landström skrev:Är det inte där dom skickar nakenbilder... ;)

Det är vad jag hört, sedan att de försvinner är nog bara för användarna, lär lagras någonstans.. :)

Användarvisningsbild

Re: Snapchat

SHR  
#327102 Aldrig tänkt på att man kan använda appen i jobbsyfte. Nått bra exempel?

Roligt att göra ett utbyte av fula bilder med vänner - mindre roligt när de tar en skärmdump. :sad: :lol:

Användarvisningsbild

Re: Sv: Snapchat

skogsjan695xl  
#327103
Slutaharoligt skrev:Aldrig tänkt på att man kan använda appen i jobbsyfte. Nått bra exempel?

Roligt att göra ett utbyte av fula bilder med vänner - mindre roligt när de tar en skärmdump. :sad: :lol:


Vi skickar bla på när vi passar på att ska äta mat. När nått går sönder. Eller funderar på nått helt enkelt. Enklare än sms och dessutom gratis.

   TS
Avatar Fallback

Re: Snapchat

opekka  
#327251 Funkar bra för typ statusmeddelanden "jag lever, hör av mig ikväll". Använder det mkt. Är opekka på Snapchat.

Det finns ytterligare funktioner som livechat/video men har sällan använt dem.

Användarvisningsbild

Re: Snapchat

Fredrik Reuter  
#366448 Hej,
Sakta men säkert börjar jag få häng på Snapchat. Inte lätt för en som passerat 40... :lol:
Tjänsten är ju dessutom omåttligt poppis, speciellt bland yngre.

Jag har addat robertberg, slutaharoligt, skogsjan695xl och opekka. Skriv gärna ut era namn här så kan vi lägga till varandra, mitt är skogsforumse

Men glöm för bövelen inte att ta en egen screenshot om bilden är bra, jag menar, då måste den ju upp på skogsforum också! :-BD

Avatar Fallback

Re: Snapchat

TheJo  
#366456 Använder det ganska mycket. Speciellt när man har fått i sig ett gäng kalla :roll: Då sänker man ju kraven på vad man tror att andra vill se :lol:

Heter thejo89 där.

Användarvisningsbild

Re: Snapchat

SHR  
#366472 Stupidholidays heter jag! Används ganska flitigt.

Användarvisningsbild

Re: Snapchat

T Landström  
#366486
Fredrik Reuter skrev:Hej,
Sakta men säkert börjar jag få häng på Snapchat. Inte lätt för en som passerat 40... :lol:
Tjänsten är ju dessutom omåttligt poppis, speciellt bland yngre.

Jag har addat robertberg, slutaharoligt, skogsjan695xl och opekka. Skriv gärna ut era namn här så kan vi lägga till varandra, mitt är skogsforumse

Men glöm för bövelen inte att ta en egen screenshot om bilden är bra, jag menar, då måste den ju upp på skogsforum också! :-BD


Du har ju addat mig oxå... ;)

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).