Skotare

Manual till Valmet 838

11 inlägg 11013 visningar 6 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Manual till Valmet 838

jimhag84  
#232348 Hej.

Min far köpte för ett lite tag sedan en Valmet 838 -92 och fick inte med någon manual/instruktionsbok till den.

Vet någon var man kan få tag på en sådan??

Har googlat och googlat men inte hittat något.

Mvh Jimmy



   TS
Rottne skotare
Avatar Fallback

Re: Manual till Valmet 838

jimhag84  
#232394 Eller om det är någon som har en bok som man skulle kunna få lite bilder ifrån, speciellt inne ifrån hytten.

Nästan alla knapparna som finns till höger är slitna och finns inga symboler på längre, samt vad knapparna som är runt joystickarna är till, har hittat fram neutral och back dock, sitter vid den vänstra joysticken.

Är EL-Joystickar på den.

//Jimmy

   TS
Avatar Fallback

Re: Manual till Valmet 838

Valmet838  
#251958 Hei! Jeg besitter en 838 89-mod, og har brukermanual og delekatalog til maskinen. Har du fått tak i boken?

Avatar Fallback

Re: Manual till Valmet 838

jimhag84  
#252237 Nej, har inte fått tag på någon manual ännu. Antar att det är samma till en 92a som en 89a.
Pris?
Mvh Jimmy

   TS
Avatar Fallback

Re: Manual till Valmet 838

Valmet838  
#252252 Det blir årets julegave til deg fra meg. Skriv inn din epostadresse så sender jeg deg instruksjonsboken som PDF-fil (4,5 mb). Delekatalogen har jeg som sagt ikke skannet, men dersom du trenger noe så kan du bare sende meg en epost så skanner jeg ønskede sider.

Avatar Fallback

Re: Manual till Valmet 838

Valmet838  
#252253 ....manualen er på svensk :-)

Användarvisningsbild

Re: Manual till Valmet 838

RobAinex  
#326909 Hello.I searching instructions to the Valmet 838.Do you can help me?

Avatar Fallback

Re: Manual till Valmet 838

Fjellapan  
Användarvisningsbild

Re: Manual till Valmet 838

Fredrik Reuter  
#326996 Tack för den Fjellapan!
Om du vill får du gärna lägga upp den i skogsbiblioteket här: skogsbiblioteket.php?cat=4
Annars kan jag göra det om det är ok för dig.

Användarvisningsbild

Re: Manual till Valmet 838

RobAinex  
#327043 Hello. I'm sorry that I write in English, but I'm Polish. Thanks for the link, it helped. I asked colleagues if they have one book when service or repair?

Användarvisningsbild

Re: Manual till Valmet 838

Marian  
#345780 Please electric diagram valmet 838. Thank you

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).