Motorsåg och handhållet

röjsåg hva 545

37 inlägg 23132 visningar 15 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: röjsåg hva 545

simon jonsson  
#297480 http://m.husqvarna.com/se/products/skog ... gar/545fx/

Finns då kvar då jag gick in via mobilen.

Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: röjsåg hva 545

värmSkog  
#297500 kanske förhasta mig i vanlig ordning då :p

Avatar Fallback

Re: röjsåg hva 545

özach  
#321565 hej . upptäckte att motorn gick att rucka på , konstigt så iväg till verkstan , meken där drog ner tanken på riggröret och konstatera att insexskruvarna 4 st är lite utskruvade ! sitter genom kopplingshus in i motorgods, kopplingshus skadat :cry: hur kan sånt hända ??? i alla fall garanti kvar så lika bra att lämna den eländiga 543 an också , kanske förgasaren på den !! garantin är viktig när inte kvaliten är det :???: :???:

   TS
Användarvisningsbild

Re: röjsåg hva 545

Hammaren  
#321579 Det där är ett standardfel, jag har haft samma på bägge mina 555, insexskruvarna och infästningen till motorn blir glappa till slut, går inte att dra åt heller, bara att byta ut.

Avatar Fallback

Re: röjsåg hva 545

özach  
#323815 min 545,a lagad lagom till mitt säsongsjobb börjar , :x ja ja finns helger :wink: , reparatören
hörde att motorn hade knackljud , skulle konsultera Husqvarna om det , är väl ett måndagsex
lika som motorsågen 543 , lämnade den som stafettpinne när ja fick röjsågen :???:

   TS
Avatar Fallback

Re: röjsåg hva 545

özach  
#323833 hur hur f... n hamnade figuren med hjärtan där ???? :shock:

   TS
Användarvisningsbild

Re: röjsåg hva 545

totte  
#323859 Av någon anledning så räkade du skriva:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).