Öppna kategorin

Airwheel, livsfarligt eller...

8 inlägg 5099 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Airwheel, livsfarligt eller...

Fredrik Reuter  
#323242 Läste en artikel om Airwheel som är en enhjulig cykel, batteridriven och gyrokontrollerad.
Videon nedan visar Airwheel i en kort genomgång.
Nu kanske inte Airwheel är något direkt för skogen, men ändå, vad tycker du om produkten, har den framtiden för sig?
Tror det stod att man kan pressa upp den i 15 - 20Mph, om man vågar...





   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Airwheel, livsfarligt eller...

JörgenO  
#323254 Den där tycker jag verkar lite väl avancerad för mig som +20.
Men... de har även en Segwaykopia som säljs för ca 18 000. Jag såg nån köra omkring med en sån på Vildmarksmässan för nån vecka sen men jag hittade ingen ÅF.
Jag är väldigt sugen på att köpa två st men skulle vilja klämma o känna på dem först.

http://airwheel.nu/shop/airwheel-s3/

Användarvisningsbild

Re: Airwheel, livsfarligt eller...

Fredrik Reuter  
#323256 Hej,
Ja, denna känns ju på något sätt säkrare.
Jag visste inte att det fanns en Svensk ÅF, tack för länken Jörgen!

   TS
Avatar Fallback

Re: Airwheel, livsfarligt eller...

Hema  
#323259 Tyckte den verkade överraskande bra o man får nog lite bättre balans och tränar samtidigt benen lite beroende på vägen ser ut. Vill testa! :)

Användarvisningsbild

Re: Airwheel, livsfarligt eller...

JörgenO  
#323273 Vi sitter o diskuterar på jobbet nu. Den har tydligen kommit i en uppdaterad version med förbättrad motor och orange dekaler. (passar ju jättebra till orange kläder )

Faktura via Payson och fri hemleverans, bara ett knapptryck bort. Får se om jag har impulskontroll... :surp: Eller om jag berättar för frun innan så hon kan prioritera bort den med nån tråkig logik o behovsanalys

http://airwheel.nu/shop/airwheel-s3t/

Användarvisningsbild

Re: Airwheel, livsfarligt eller...

JörgenO  
#335605 Idag har jag beställt en Airwheel s3t på länken ovan, de har nån sorts sommarkampanj. Den kommer lagom innan fredag så jag kan stuva in den på släpet innan vi far upp till skogen. Återstår att se om det blir sommarens leksak eller bara ett dyrt sätt att ramla o slå sig :grin:

Användarvisningsbild

Re: Airwheel, livsfarligt eller...

Fredrik Reuter  
#335673 Häftigt Jörgen!
Den kommer du nog ha mycket roligt med. Återkom gärna med rapport och bilder!

   TS
Användarvisningsbild

Re: Airwheel, livsfarligt eller...

anersimyra  
#335701 Jag såg ett helt gäng komma susande på sådana inne i stan. ( Stockholm ).. :smile:

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).