Små skogsmaskiner och övriga maskiner

Skogselmia 2015

281 inlägg 99626 visningar 28 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Skogs elmia

Erre  
#318031 Aldrig frun med på elmia.
Vill inte ha någon som bromsar mina investerings planer!!
:mrgreen: :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: Skogs elmia

Seb macahan  
#318036 Håller med dig Erre. Min frus bromsar är lite som när man kört över en katt, för sent.....

Användarvisningsbild

Re: Skogs elmia

gonzzos  
#318037 I år ska jag dit och kolla på grejerna får ju nästan skämmas om man inte åker dit när d ligger så nära! :oops:

Avatar Fallback

Re: Skogs elmia

ATK  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#319215 Jag har 45 minuter dit så det blir till att åka.

Avatar Fallback

Re: Skogs elmia

Hema  
#319233 Klart man ska dit, hoppas på bra väder o så ska jag inte schabla bort någon viktig monter denna gång... Hänga på låset så man hinner med, knappt att tiden räcker för att hinna med allt på en dag.

Avatar Fallback

Re: Skogs elmia

brassel  
#319248 Förra var lite svettig och hinna på en dag, men de gick trots att jag kolla bara en sida åt gången (vänster givetvis...) :)

Användarvisningsbild

Re: Skogs elmia

land cruiser  
#321572 blir nog en tripp jag frun och barnen åker från kungsbacka

Avatar Fallback

Re: Skogs elmia

Kris  
#321642 Blir min første tur dit . :-BD

Avatar Fallback

Re: Skogs elmia

Krokmark  
#327908 Jag tänkte ta med frugan dit då det är första året vi kan räkna oss som riktiga skogsägare, så det kan bli intressant.
Har knappa 10 mil från södra Kronoberg...

Avatar Fallback

Re: Skogs elmia

Hema  
#327932
Krokmark skrev:Jag tänkte ta med frugan dit då det är första året vi kan räkna oss som riktiga skogsägare, så det kan bli intressant.
Har knappa 10 mil från södra Kronoberg...

Ska man kolla in allt, så tar det lätt hela dagen (lätt o fastna överallt), så kom tidigt. :)

Avatar Fallback

Re: Sv: Skogs elmia

Krokmark  
#327933
Hema skrev:
Krokmark skrev:Jag tänkte ta med frugan dit då det är första året vi kan räkna oss som riktiga skogsägare, så det kan bli intressant.
Har knappa 10 mil från södra Kronoberg...

Ska man kolla in allt, så tar det lätt hela dagen (lätt o fastna överallt), så kom tidigt. :)

Ja, det känner jag igen...
Får bli att åka tidigt.

Användarvisningsbild

Re: Skogs elmia

kärrabol  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#328499 Nu är det en månad till skogs Elmia 2015. Jag har blivit inbjuden av Fredrik att dela monter med Skogsforum och tillsammans med en kollega visa upp lite veteranmotorsåg där i dagarna tre. Jag vet inte hur mycket plats vi får eller om vi kan såga något, men vi kan ju alltid prata gamla motorsågar och gamla skogsmaskiner så jag hoppas vi träffas där.

Avatar Fallback

Re: Skogs elmia

ulfgustav  
#328524 Jag spolar Skogs Elmia i år, faktiskt första gången nånsin men det verkar var betydligt mera av intresse på Skogs Nolia, där kommer bla de stora tillverkarna att mötas, men där kommer även annat av intresse att visas

Välkommen

Avatar Fallback

Re: Skogs elmia

Hema  
#328526
ulfgustav skrev:Jag spolar Skogs Elmia i år, faktiskt första gången nånsin men det verkar var betydligt mera av intresse på Skogs Nolia, där kommer bla de stora tillverkarna att mötas, men där kommer även annat av intresse att visas

Välkommen

Tror bestämt att du skrev i fel tråd. Detta är tråden för Skogs Elmia, inte Skogs Nolia. :)

Avatar Fallback

Re: Skogs elmia

Walfridsson  
#328530 Kommer jag och Lille sonen som då är 3 månader. [emoji3] det ska ju börjas i tid som sakt [emoji39]

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).