fre 13 mar 2015, 13:14#321346
Jag kan tipsa om vlcd. Alltså pulverdiet (cambridge). Det är inte så hemskt som många tror och de går FORT! Kan säga att såhär i efterhand så var 10 veckor utan vanlig mat inte så lång tid. Någon gång under dieten blir man frestad men låt dig inte frestas. Man håller sig automatiskt undan fester och middagar (gör dieten under höst/vinter då de är lite tråkigare tider). Första veckan är hemsk men de går med lite tjurskalle, resten går lätt. Jag skulle bara hålla på i 6-8v men de gick så jävla lätt tänkte man och "En vecka till går väl bra" sas de. 14 veckor totalt med upptrappning till vanlig mat och 30 kg mindre, gick från 113-83kg som minst. Har hållt vikten bra men de ser man väl först efter några år om man gjort. Ligger nu, 3 månader efter, på 84 kg. Väldigt nöjd, kläderna passar dåligt men
ryggont försvann, mindre flås etc. Under dieten ska tilläggas att jag även motionerade 2-3ggr i veckan så de kanske inte funkar om man ligger på soffan men. De gick förvånansvärt lätt! Lycka till ni andra som vill förlora några kilon
It is what it is