Socialt (mer om oss)

Hitta mig!

13 inlägg 5191 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Hitta mig!

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#317480 Det ska tydligen vara forumister på VM i Falun i morgon. Hitta mig så bjuder jag på en öl (typ)! Ser väl inte ut som en Uv men har en vit mössa på mig som det står B3IT på. :)



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Hitta mig!

Hema  
#317481
Uvskogen skrev:Det ska tydligen vara forumister på VM i Falun i morgon. Hitta mig så bjuder jag på en öl (typ)! Ser väl inte ut som en Uv men har en vit mössa på mig som det står B3IT på. :)

Trevligt initiativ, dock är jag inte i de krokarna. Men den förste som får fatt i han kan väl spela på djungeltrumman, så kan det ju bli väldans trevligt för er som är där. :)

Användarvisningsbild

Re: Hitta mig!

T Landström  
#317491 Tyvärr så kör jag så jag kan inte ta någon öl ;)

Användarvisningsbild

Re: Hitta mig!

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#317492 Jo men jag skrev ju "typ"! Kanske en kaffe? :-BD

   TS
Användarvisningsbild

Re: Hitta mig!

T Landström  
#317495 Ja...sant... Får se om jag hittar dig då :)

Användarvisningsbild

Re: Hitta mig!

Fredrik Reuter  
#317652 Hej,
Kul initiativ. Hade jag haft möjligheten att vara där så hade jag letat!
Skulle vara riktigt skoj att vara där, kan vi få en liverapport eller är ni fullt koncentrerade på skidorna!

Användarvisningsbild

Re: Hitta mig!

T Landström  
#317823 Som vanligt när jag och kompisen är ute på frigång så missar vi lite med tidsbedömningen...det i kombination med bilkö och parkering nästan i Skuggarvet(kändes det som) så missade vi damernas start...

Avatar Fallback

Re: Hitta mig!

Tosca  
#317825 Det verkar som om man ser mer av idrottandet på tv än om man är på plats, ont om ståplats nästa om man ska tro media.

Användarvisningsbild

Re: Hitta mig!

T Landström  
#317828 Lugnet är ju en jätte fin anläggning...men det kändes svårt att följa ett lopp där dom kör 2 stilar på 2 olika slingor... Sedan måste man nog läsa på spårkartan och bestämma vad man vill se... I ett masstartslopp så vill man ju se där det avgörs(Mördarbacken) i ett lopp med intervallstart är det nog lättare att hitta ett bra ställe att stå och titta från...

Avatar Fallback

Re: Hitta mig!

elis  
#317831 Upplevelsemässigt finns det inget som slår IRL, men vill man se vad som händer och ha överblick är det svårt att slå tv'n.

Användarvisningsbild

Re: Hitta mig!

Erre  
#317853 Hur går det Uvskogen?? Någon som hittat dig än?? :smile:

Användarvisningsbild

Re: Hitta mig!

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#317855 Nä! Och nu far jag hem!

   TS
Användarvisningsbild

Re: Hitta mig!

halvproffs  
#317862 Synd att jag inte visste att du var där för då hade jag letat på dig!

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).