Motorsåg och handhållet

windsor rund fil

14 inlägg 6110 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

windsor rund fil

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#315975 Noken her som bruker windsor rundfil, fekk tak i ei på 4,5 mm den var svært god å bruka og kjeda blei veldig skarp, men trur ikkje dei er å få fat i lengre, trur det var ein hyllevarmare eg fekk. Kunne tenkt meg i 4,8 mm også dersom dei finnes enda.



   TS
Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: windsor rund fil

anersimyra  
#315984 Jag har sett att t.e.x Tyska Pferd säljs under namnet Red Mountain. Husqvarnas filar är numera tillverkade i Tyskland och är sannolikt tillverkade av Pferd. Windsorfilen kan alltså vara tillverkad av en fristående filtillverkare men märkt Windsor.. :smile:

Avatar Fallback

Re: windsor rund fil

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#315993 ok, eg får prøva litt meir om eg kan få tak i dei, kva merke bruker du da anersimyra på filane?

   TS
Användarvisningsbild

Re: windsor rund fil

anersimyra  
#316039 Jag har köpt in ett lager med Pferdfilar.. :smile: en annan bra fil är Wallorbe.

Avatar Fallback

Re: windsor rund fil

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#316099 Ja i det siste har eg berre brukt wallorbe, synes dei er bedre enn dei pferd filene eg har benytta til no, men windsor fila var enda bedre en wallorbe, men har berre prøvd 4,5 mm windsor til no.

   TS
Användarvisningsbild

Re: windsor rund fil

anersimyra  
#316119
can skrev:Ja i det siste har eg berre brukt wallorbe, synes dei er bedre enn dei pferd filene eg har benytta til no, men windsor fila var enda bedre en wallorbe, men har berre prøvd 4,5 mm windsor til no.
Försök att hitta Pferd " smooth cut," tyvärr verkar de flesta handlare saluföra " intense cut," alltså en grövre fil som inte ger samma fina skärpa som " smooth " varianten.

Avatar Fallback

Re: windsor rund fil

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#316129 Eg har allerede pferd smooth cut 2 ganger, filene var ikkje heilt like fra gang til gang, første gongen blei eg fornøyd men ikkje andre gongen. Virker som om noke hadde blitt forandra på dei men eg kan jo prøva igjenn. Dei eg fekk tak i blei veldig dyre, kor kjøpte du dine hen gjennom tess Sverige eller?

   TS
Avatar Fallback

Re: windsor rund fil

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#316957 windsor er konkurs for fleire år siå fann eg ut i dag så kjeme ikkje fleire filer derifra, ein må bruka noke anna. Synes selv at fila har mykje å sei for resultatet, kor skarpt det blir. Nokre filer gjer skarpare kjede enn andre blir vel finare struktrur på eggen med mindre grader vil eg tru, men virker ikkje som det er så mange som er opptatt av dette med kva fil ein skal bruka. Uansett for min eigen del synes eg pr dags dato at wallorbe er best i 4,8 mm, for 4,5 mm av dei typane ein kan få tak i så trur eg oregon passer meg best.

   TS
Användarvisningsbild

Re: windsor rund fil

anersimyra  
#316976
can skrev:Eg har allerede pferd smooth cut 2 ganger, filene var ikkje heilt like fra gang til gang, første gongen blei eg fornøyd men ikkje andre gongen. Virker som om noke hadde blitt forandra på dei men eg kan jo prøva igjenn. Dei eg fekk tak i blei veldig dyre, kor kjøpte du dine hen gjennom tess Sverige eller?

Jag köper Red Mountain ( Pferd ) från Svens maskin & service i Harads. 11 kronor styck.. :smile:

Avatar Fallback

Re: windsor rund fil

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#316978
anersimyra skrev:
can skrev:Eg har allerede pferd smooth cut 2 ganger, filene var ikkje heilt like fra gang til gang, første gongen blei eg fornøyd men ikkje andre gongen. Virker som om noke hadde blitt forandra på dei men eg kan jo prøva igjenn. Dei eg fekk tak i blei veldig dyre, kor kjøpte du dine hen gjennom tess Sverige eller?

Jag köper Red Mountain ( Pferd ) från Svens maskin & service i Harads. 11 kronor styck.. :smile:


ok kanskje eg skulle prøva desse da i 4,5 mm 11 kr stk var veldig billig, det som for meg er viktigst er at det blir skikkelig skarpt. Det som virkar ha stor innverkning på resultatet er at fila er finnhogd og går mjukt gjennom tanna. Det var skikkelig uflaks et eg ikkje fann windsor fil før, da skulle eg kjøpt opp et lager og hat liggande. I 4,8 mm er noken wallorbe filer bra, og andre ikkje så bra det er litt forskjell på dei. Men i 4,5 mm synes eg hverken wallorbe eller oregon er noke bra windsor er mykje bedre, men ikkje mykje vits i å gråta når dei ikkje er å få tak i. Desse som du kjøper Andersimyra er det pferd sm eller vanlig pferd og har du prøvd i både 4,5 & 4,8 mm?

   TS
Avatar Fallback

Re: windsor rund fil

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#316981 Har ein ei skikkelig god rundfil så er mesteparten av jobben gjort, berre å føra fila at (og fram) i passelig høgd, uten å bruka noke særlig kraft på fila ganske lett på handa i "naturlig fart" med noken heilt lette drag til slut, da brukar det bli skikkelig skarpt, dersom ein og har har hat fila i passe høgd så vil kjede saga mjukt og halda på skarpheita ei god stund, ( fleire tankfyllinger litt ettersom treslag). Har ein ikkje ei god fil blir det ikkje like bra, du merker at det er noke som mangler når du skal saga.

   TS
Användarvisningsbild

Re: windsor rund fil

anersimyra  
#316985 Sven skulle försöka ta hem smoot cut varianten, jag ska sända honom ett mail under kvällen och fråga.. :smile:

Avatar Fallback

Re: windsor rund fil

SawTroll  
#317833
anersimyra skrev:Jag har sett att t.e.x Tyska Pferd säljs under namnet Red Mountain. Husqvarnas filar är numera tillverkade i Tyskland och är sannolikt tillverkade av Pferd. Windsorfilen kan alltså vara tillverkad av en fristående filtillverkare men märkt Windsor.. :smile:

At HVA filer er laget av Pferd er neppe noen nyhet, men Windsor filer vet jeg ingen ting om. Jeg har i hovedsak brukt HVA og Stihl filer, og foretrekker HVA sine (mer effektive) - men begge gir et bra resultat.

Jeg har ikke sett noen grunn til å prøve andre, og disse er lettest tilgjengelig lokalt.

Avatar Fallback

Re: windsor rund fil

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#317864 lenge siå eg har brukt hva sine filer, meiner å huska at de ruksa litt, som me seier dvs dei filte ikkje så mjukt gjennom tanna. Det kan jo ha forandra seg i og med at ett produkt kan forandre seg over tid. Stihl meiner eg har fått 2 typer filer no, den nye skal ha finare tanning, trur ikkje eg har prøvd den nye typen fil fra stihl. Gode produkt har ein tendens til å forsvinne og bli erstatta med ikkje alltid like bra. Tenker på windsor fil, ingen erstatter stihl 361/stihl362.

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).