Före och efter jobbet

Bruce Spingsteen "The Boss"

5 inlägg 1796 visningar Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Bruce Spingsteen "The Boss"

Skogsluffarn  
#31486 Åntligen så kommer han tillbaka till oss Svenska vikingar och denna gång så har jag stå plats biljetter...sa#an så jag skall rocka loss... 😈

E de någon mer än jag som skall dit?

Vad lyssnar folk på forumet annars för på musik?

Sj blir det mycket Rock och Hårdrock:Ac/dc, Springsteen, och den typen av goer musik



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Bruce Spingsteen "The Boss"

Skogshuggarn  
#31488
Skogsluffarn skrev:Vad lyssnar folk på forumet annars för på musik?


Ja inte är det "Gert Jonnys" iaf, även om de numera har "slagit" i staterna 30 år senare.
Dock enbart som "Kylskåpsmagneter",,,, änsålänge!

Bild


Vilka "lirare",,,,:lol: :lol: :lol:

Avatar Fallback

Re: Bruce Spingsteen "The Boss"

seke  
#31518
Skogsluffarn skrev:Vad lyssnar folk på forumet annars för på musik?


Blir väldigt lite Springsteen, mer artister som säkert ingen annan än jag har hört talas om ;)... T.ex. The Afghan Whigs, The Gutter Twins, The Twilight singers, Greg Dulli, Mark Lanegan, Soulsavers osv... Dvs. inte populärmusik direkt ;)...

Användarvisningsbild
Kenneth  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#31522 Lyssna på de mesta men ja ska då ner till Sthlm å kika på Iron Maiden den 16 8)

Användarvisningsbild
Skogsluffarn  
#31641 Satans jävlar vilken bra konsert "The boss" bjöd på igår lördag. De va mäktígatse jag vart me om iaf. Jag stod 3 meter från scen med 2 meters förskjutning åt vänster, och bara njöt.

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).