https://www.youtube.com/watch?v=ulHO_dbyBSg
https://www.youtube.com/watch?v=bXyZTvx-XWE
T24X4 skrev:Voltar man framåt så åker föraren över styret för att sen krossas mellan styret och marken när bågen trycks ihop. Med en riktig båge så har det funnits mer utrymme mellan styre och marken.
Qkeeper skrev:Fint Gillar frontfästet skarpt jag, smidig montering samt att jag slapp yamahas fäste som satt lite illa till så istället för att kana över stubbar på hasplåten så sa det bara pang, man slipper också balken under så man har bättre markfrigång samt dragkroken fri för vagnar håller gör det faktiakt också
Hema skrev:Men Yamahas lösning från Lejab, erbjuder väl möjlighet att koppla på kärra samtidig? Ser iaf så ut, men då kulan kommer längre bak, borde risken med högt kultryck öka.Qkeeper skrev:Fint Gillar frontfästet skarpt jag, smidig montering samt att jag slapp yamahas fäste som satt lite illa till så istället för att kana över stubbar på hasplåten så sa det bara pang, man slipper också balken under så man har bättre markfrigång samt dragkroken fri för vagnar håller gör det faktiakt också
T24X4 skrev:Bild på rullning i sidled ser ut att sluta illa för föraren.
bjed0001 skrev:T24X4 skrev:Bild på rullning i sidled ser ut att sluta illa för föraren.
Helt klart bättre än ingenting...
Sidotipp med förare
https://www.youtube.com/watch?v=p1YTaJqdUm4&feature=player_detailpage#t=4
Tipp bakåt i samma klipp
https://www.youtube.com/watch?v=p1YTaJqdUm4&feature=player_detailpage#t=40
Hema skrev:Tycker de verkar mest visa hur bra Hondan håller.
Hema skrev:Men Yamahas lösning från Lejab, erbjuder väl möjlighet att koppla på kärra samtidig? Ser iaf så ut, men då kulan kommer längre bak, borde risken med högt kultryck öka.Qkeeper skrev:Fint Gillar frontfästet skarpt jag, smidig montering samt att jag slapp yamahas fäste som satt lite illa till så istället för att kana över stubbar på hasplåten så sa det bara pang, man slipper också balken under så man har bättre markfrigång samt dragkroken fri för vagnar håller gör det faktiakt också