Motorsåg och handhållet

stihl 361 trasig vad värd

10 inlägg 4081 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

stihl 361 trasig vad värd

Sandström87  
#309794 vad skulle ni betala för en stihl361 som saknar kedjefångar tapp, sprucken svärdkåpa och trasig avvibrering.
köpte sågen av en kille på blocket (osett) som påstod att den va i fint skick. som man väntat på posten denna veckan och då man glad i hågen öppnar paketet så är det bara skit 😡 kostade 2000kr plus frakt, tycker ni det är ett bra pris



   TS
Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: stihl 361 trasig vad värd

JensSkoog  
#309795 Vad tråkigt. 😡 Priset vet jag inte något om, men den verkar hög isär sedan det kan verka som sågen har användts mycket. Avvibrering blir inte trasig över natten på en 361, det vet jag av erfarenhet. Kan du skicka den tilbaka? Alternativt får du leta upp begagnade reservdelar och skruva sjalv. Var det med svärd och kedjor?

Användarvisningsbild

Re: stihl 361 trasig vad värd

sundelius  
#309796 Fy f-n att man inte kan lita på folk 😡

Avatar Fallback

Re: stihl 361 trasig vad värd

Sandström87  
#309798 den ska skickas tillbaka men man förlorar ju en slant i frakt, det följde med svärd och kedja men dessa va inte nya. annonsen är kvar på blocket och det står att den är i mycket gott skick till och med.
fy fan va arg jag är!!!

   TS
Avatar Fallback

Re: stihl 361 trasig vad värd

ÅsaNisse  
#309799 Handlar du osett på blocket så är det väl en bonus att det kommer något alls.
Skriv det på kontot för lärdom och erfarenhet.

Avatar Fallback

Re: stihl 361 trasig vad värd

Sandström87  
#309832 hörru du åsa nisse du är säkert skruppel fri du, du har säkert sålt något undermåligt du också om du tycker att det ska vara på det viset att handlar man på nätet får man skylla sig själv, blir så förbannad då jag läser detta. vart finns allt hederligt folk!!!

   TS
Avatar Fallback

Re: stihl 361 trasig vad värd

Sandström87  
#309835 blev så att jag fick tillbaka halva beloppet så nu är jag ute efter lite reservdelar.
någon som har en svärdkåpa över och en kedje fångar tapp.

   TS
Användarvisningsbild

Re: stihl 361 trasig vad värd

machonisti  
#309837
ÅsaNisse skrev:Handlar du osett på blocket så är det väl en bonus att det kommer något alls.
Skriv det på kontot för lärdom och erfarenhet.

Jag brukar kalla det för kursavgift!

Användarvisningsbild

Re: stihl 361 trasig vad värd

Mange  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#309868 Handla osett har sina nackdelar.
Man har lite eget ansvar med.

Känner man sig lite wild o vill chansa så är det tjusning i det med, när det går bra... Annars som detta...

Avatar Fallback

Re: stihl 361 trasig vad värd

SawTroll  
#309932
valtra a75 skrev:blev så att jag fick tillbaka halva beloppet så nu är jag ute efter lite reservdelar.
någon som har en svärdkåpa över och en kedje fångar tapp.


Har du sjekket prisene fra Stihl? AV delene bør du vel allikevel kjøpe derfra?

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).