Motorsåg och handhållet

Husqvarnas nya kombidunk...

217 inlägg 112689 visningar 33 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Husqvarnas nya kombidunk...

Blivande snickare  
#306232 Nu är dunken där igen! :lol:

Husqvarna motorsågar
Avatar Fallback

Re: Husqvarnas nya kombidunk...

mrvimek  
#306609 Nu så har ja fått Sundsvalls första dunk och i Morn blir de att pröva och se om del håller måtte :)

Avatar Fallback

Re: Husqvarnas nya kombidunk...

Dunken  
#306618 Och Dunken själv kanske skulle köpa sig en bara för att reta pappa :)

Avatar Fallback

Re: Husqvarnas nya kombidunk...

axwell  
#306634 Fick det här som E-post några dar sen, priset på kedjorna är lockande frakt på 49 kr tillkommer vid köp under 1000 kr, resten kan jag inte bedöma.

Blev det mycket dyrare i Sundsvall ?

mrvimek skrev:Inlägg av mrvimek » Idag, 20:03
Nu så har ja fått Sundsvalls första dunk och i Morn blir de att pröva och se om del håller måtte :)



Nu har du inte lång tid på dig att fundera, själv står jag över.

Som tack för ett fantastiskt år vill vi ge våra kunder ett Julklapperbjudande ifrån oss på Maskinklippet.se

Vad sägs om Husqvarna 13" 1,3 mm sågkedja för 99:-/st inkl moms, ord.pris 225:-. Max 5st/kund.
OBS! Erbjudande gäller endast fram till 22/12 kl.24.00

-----------------
Väntan är över!!
Nu levererar vi Husqvarnas efterlängtade nya kombidunk. Rabatterat introduktionspris endast på Maskinklippet.se!
455:- inkl moms
-----------------

Äntligen är Husqvarnas nya snygga yxor levereransklara på Maskinklippet!
Pris från 375:- inkl moms
----------------

Husqvarna omtyckta sågskyddsskänga till ett kanonpris
Begränsat antal som vi nu säljer för
1 750:- inkl moms. Ord.pris 2 395:-
----------------------

Avatar Fallback

Re: Husqvarnas nya kombidunk...

Hema  
#306753 http://www.maskinklippet.se/tillbehor-skogsarbete/yxor Undrade när yxorna skulle dyka upp. Dock finner jag det konstigt att videon visar röda yxor, samt klyva kubbar som max är 15cm långa, det är ju ett bra mått att bevisa hur bra en yxa är.. Vill man ha träskaft, kanske man får rappa på, innan de ta slut. Om man ska ge lite positiv återmatning på de nya, så är det väl plåtskyddet, som skyddar skaftet..

Avatar Fallback

Re: Husqvarnas nya kombidunk...

mrvimek  
#306773 Under 500 betalade ja för dunken :)

Avatar Fallback

Re: Husqvarnas nya kombidunk...

Jim_the_one  
#306776 Den kostar ju 495 inkl moms så hade du fått betala mer så har du en ockerhandlare :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: Husqvarnas nya kombidunk...

T Landström  
#306805 Jag betalde 395:- för min dunk... ;)

Avatar Fallback

Re: Husqvarnas nya kombidunk...

Hema  
#306880 Men du betalar väl ingen moms?

Användarvisningsbild

Re: Husqvarnas nya kombidunk...

T Landström  
#306904 Mitt pris är inkl. moms...

Avatar Fallback

Re: Husqvarnas nya kombidunk...

Hema  
#306942 Då gjorde du en bra deal. Kollade lite lätt, men såg inte vilken trevlig butik du handla hos. Har du kunnat testa den i fält ännu?

Användarvisningsbild

Re: Husqvarnas nya kombidunk...

T Landström  
#306948 Är så när man är en trogen kund vettu...då får man bra priser ;)

Jag testade den lite igår och den funkade bra...är inte riktigt vän med oljepåfyllningen...svårt att "höra" när det är fullt...

Avatar Fallback

Re: Husqvarnas nya kombidunk...

Blivande snickare  
#306952 Brukar vara billigt om säljaren har en baltisk brytning :D

Avatar Fallback

Re: Husqvarnas nya kombidunk...

Hema  
#306961
T Landström skrev:Är så när man är en trogen kund vettu...då får man bra priser ;)

Jag testade den lite igår och den funkade bra...är inte riktigt vän med oljepåfyllningen...svårt att "höra" när det är fullt...

Jag har aldrig varit vän med oljepåfyllningen, måste alltid kolla. Bränslepåfyllningen funkar dock kanon varje gång.

Avatar Fallback

Re: Husqvarnas nya kombidunk...

Amatörhuggare 62  
#313251
m_399.jpg
m_398.jpg
Är besviken på nya dunken, automatpipen till oljan, sprack i gängan efter 7 tankningen i Västergötland.
Och i går medan jag kapade vindfällen, så sprack båda muttrarna, medans dunken stod i bilen.

Dåligt !!

Har en dunk i " Snickerboa " som är 17 år. Den är både tät, och piparna sitter än.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).