Trädfällning (arborist)

Forest-life butiken???

10 inlägg 7117 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Forest-life butiken???

Kung S  
#288031 Hej allihopa!
Jag undrar vad som har hänt med Forest life butiken?
Beställde saker därifrån i juni men har inte fått det levererat än. (Saknades artiklar i leveransen och andra var restade) Har förskottsbetalat som alla andra gånger när jag har beställt därifrån.
Har mailat flertal gånger och ringt men får inget svar.



   TS
Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: Forest-life butiken???

Peteflamingstar  
#288037 Kan inte säga säkert men fick ett mejl (massutskick) från dem för nån vecka sedan där de ursäktade att det varit så tyst på hemsidan osv och att två av dem som driver firman varit riktigt sjuka den senaste tiden. Det kommer tydligen stå telefontider på hemsidan också, så det är kanske bara att fortsätta ringa!?

Användarvisningsbild

Re: Forest-life butiken???

anersimyra  
#288051 Sjukdom var en ny variant, de har tidigare kört med strul med både telefon och internetabonnemang . Jag tror de har problem med både kassa och krediter..KK varning på det företaget.. :surp:

Användarvisningsbild

Re: Forest-life butiken???

Kung S  
#288052 Jepp, fick mailet. Har ringt både på telefontiderna och utanför. Dom svarar inte längre ens på det privata (?) nr som jag har till dom. Tråkigt för ett företag som tidigare har fungerat och som behövs. Blir Skogma framöver..

   TS
Användarvisningsbild

Re: Forest-life butiken???

Peteflamingstar  
#288054 Ok, på så vis. Trist, jag blev alldeles nyss sugen på att köpa Pfannerkläder därifrån, de verkar billigare än t.ex. Skogma.

Avatar Fallback

Re: Forest-life butiken???

80-90  
#288072 Jag ha försökt handla av dem men det gör jag inte igen ... Lägg på nån hundring å handla på tex skogma då vet man att man får sina saker !!!

Användarvisningsbild

Re: Forest-life butiken???

anersimyra  
#288074 Vid några tillfällen har de levererat på ett par dagar. Men vid minst ett par tillfällen har det dragit ut veckovis på tiden, de har inte svarat på vare sig telefon eller mail, jag har vid ett tillfälle varit tvungen att kontakta Klarna och själv förlänga kredittiden för ej levererade varor. Egendomliga förklaringar som sjukdom, strul med telefoner och internet får mig genast att misstänka strul i den egna organisationen. " Restade " varor är sannolikt utebliven leverans då man saknar kredit. Kunders direktbetalning går till att täcka upp äldre skulder e.t.c. Nej !!! Därifrån är det utan tvekan sluthandlat.. 😡 😡

Användarvisningsbild

Re: Forest-life butiken???

Kung S  
#288101 Tackar för informationen. Då blir det att handla från Skogma. :-)

   TS
Användarvisningsbild

Re: Forest-life butiken???

Huskyman  
#288383 För mig har det funkat bra med FL. Fick en felleverans en gång, men det är allt strul jag har upplevt.

Avatar Fallback

Re: Forest-life butiken???

Jim_the_one  
#288470 Jag har inte haft några problem därifrån, så det är riktigt tråkigt att höra att ni haft det!

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).