Öppna kategorin

Sibro

8 inlägg 4728 visningar Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Sibro

sveakatten  
#287395 Är det någon som vet om Sibro lagt ner?
Jag köpte och betalade kedjor och svärd för ca 4-5veckor sedan men inte fått något.
Jag har provat att ringa och maila men inget svar. :cry:



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Sibro

Carlfritidshuggare  
#287397 Såvitt jag vet är de igång. Är en av två ÅF nära sommarstället men jag har ingen erfarenhet av dem, vare sig på nätet eller i vanlig butik.

När jag åkte förbi häromdagen var det verksamhet i en av deras butiker. Jag ska försöka höra mig för.

Avatar Fallback

Re: Sibro

Carlfritidshuggare  
#287410 Har nu kollat. Finns inget som tyder på att det stängt. Lycka till. Hoppas du får det du beställt. Återkommer om jag får ny info.

Avatar Fallback

Re: Sibro

sveakatten  
#287438 Du skall ha mycket tack.
Då lever jag på hoppet ett tag till innan jag beställer från något nytt ställe.
TACK. :smile:

   TS
Avatar Fallback

Re: Sibro

sveakatten  
#287623 Vad tror ni, är det någon ide att polis anmäla Sibro, det är ju synd om det blir fler som blir blåsta.

   TS
Avatar Fallback

Re: Sibro

Tosca  
#287627 Maila dem några gånger till så du dokumenterat att du verkligen försökt komma i kontakt med dem.
Kolla om du hittar mailadresser till fler personer som jobbar på samma ställe, har du otur kan ju den du försöker kontakta ha semester.

Avatar Fallback

Re: Sibro

sveakatten  
#288009 Nu har jag provat att ringa och maila utan resultat.
Det verkar ju konstigt eftersom dom säljer saker på Blocket?
Är det någon av er som har handlat där i nutid? :surp:

   TS
Avatar Fallback

Re: Sibro

sveakatten  
#288717 Idag har jag fått mina saker, tog endast 2månader. :grin:
Men det var väl det samma, jag hittade ju saker vid den lokala så jag kunde såga upp virket.

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).