Öppna kategorin

Skogstjej söker likasinnad kille

79 inlägg 49373 visningar 31 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Skogstjej söker likasinnad kille

lfq  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#276581 Ett tips från en erfaren man: Se till att bli bekant med någon som går på någon högskola med inriktning skog eller lantbruk (naturbruksgymnasium hade funkat om du varit yngre). Sen ska du se till att bli med på deras sociala aktiviteter som exempelvis fester. I det klientelet hittar du många som gärna vill ha en tös som du.

Elmia
Avatar Fallback

Re: Skogstjej söker likasinnad kille

mrvimek  
#276922 Hej ja har kännt lika dant och är både skogs och mark ägare och alla säger man skulle ha sökt till bonde söker fru ;) glad påk på dig :)

Avatar Fallback

Re: Skogstjej söker likasinnad kille

Skogsforskare  
#276930 "Någon högskola med inriktning skog" innebär i praktiken SLU, och då antingen jägmästarstudenterna i Umeå eller skogsmästarstudenterna i Skinnskatteberg.

Avatar Fallback

Re: Skogstjej söker likasinnad kille

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#276974 Linnéuniversitet

Avatar Fallback

Re: Skogstjej söker likasinnad kille

Jamax  
#278768 Utan att strö salt i såren på nån så kan jag bekräfta för alla att hon finns faktiskt, kvinnan som bor och trivs i skogen. Men det tog 40 år innan jag hittade henne...

Hon hjälper till när jag sågar, hon klyver ved med vedmaskin, röjer i skogen, jagar, snickrar, kör traktor mm, mm...

Jag börjar inse att jag nog är rätt så lyckligt lottad iaf...

Användarvisningsbild

Re: Skogstjej söker likasinnad kille

Clippie  
#278777 Hej!
Jag ser att du fått många svar här på forumet:-) Det kanske skulle vara något nytt att ta upp här med att människor som är intresserade av skog och jord bruk skulle ha någonstans att träffas på? Finns många trevlig personer som sitter ensamma och inte gillar att" hänga" på krogen eller danshaken.
Starkt gjort tycker jag att du gick ut med detta!. :-)
Lycka till med ditt sökande!:-)

Avatar Fallback

Re: Skogstjej söker likasinnad kille

mulle86  
#278788 Hej .

Jag är en kille på 28 vårar.
Jobbar som maskinist på ett skogsföretag i veckorna sen har jag lite hobby bonneri :)

Så det här med hus eller gård med skog kan vi säkert hitta tillsammans.

Är 1.80 brunhårig. bruna ögon. är aktiv av mig så ingen extra vikt på mig :) Väger nämligen nätta 72kg

Avatar Fallback

Re: Skogstjej söker likasinnad kille

cjj70  
#278789 Här finns en skogsmulle i ungefär samma sitts :wink:

Avatar Fallback

Re: Skogstjej söker likasinnad kille

Granklint  
#278858 Här har du en skogsintresserad kille till som är i din sitts också :-)

Tycker också att det är bättre med kompisars sällskap än att gå på krogen.
Jakt och skytte är också ett av mina intressen.

Undrar du något så får du höra av dig/ Granklint

Avatar Fallback

Re: Skogstjej söker likasinnad kille

Boarpan  
#279031 Min morfar sa alltid att för att hitta en fru skall man köpa sig ett ex av gods och gårdar. Lycka till med sökandet efter den rätta.

Avatar Fallback

Re: Skogstjej söker likasinnad kille

Bea  
#279033 Så bra!
Å visst finns vi tjejer som gillar jakt, skogen å lantbruk. Som knappt kan stava till krogen.
Det är faktiskt inte lättare för oss att hitta nån än för er
; )
Letar fortfarande haha

Avatar Fallback

Re: Skogstjej söker likasinnad kille

mrvimek  
#279111 men att komma kontakt med någon som gilla att vara ute och inte vara ute på krogen för att hitta någon :)

Avatar Fallback

Re: Skogstjej söker likasinnad kille

rikard_e  
#279118 när jag och tjejen träffades så blev det bara, hon bodde i en storstad 16 mil ifrån, hade aldrig varit på en gård, nu sköter hon om gården med hästar och får medans jag är i skogen eller på åkrarna och hon kan snart mer än mig om djur.

Tror inte man ska leta alltid

Avatar Fallback

Re: Skogstjej söker likasinnad kille

Hema  
#279161 Men man måste ju försöka lite också, att bara hänga i skogen ökar inte direkt chanserna. Jag är dock dålig på att söka.

Avatar Fallback

Re: Skogstjej söker likasinnad kille

nutte  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#279221 Det verkar som om ni lyckats skrämma bort tjejen i fråga;)

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).