Öppna kategorin

Skogstjej söker likasinnad kille

79 inlägg 49371 visningar 31 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Skogstjej söker likasinnad kille

quaker  
#276424 Du skriver kring Jönköping....välj då en kille med husqvarna såg ;)

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Skogstjej söker likasinnad kille

T Landström  
#276426 Jaja...då stöp det för mig... För gammal och för långt bort...
Lycka till med sökandet ;)

Användarvisningsbild

Re: Skogstjej söker likasinnad kille

anersimyra  
#276427
image.jpg
Eeeeh...hej.. :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: Skogstjej söker likasinnad kille

Tosca  
#276432 Är det den sk självbilden anersimyra?
Eller är det precis innan du klippte dig sista gången?

Användarvisningsbild

Re: Skogstjej söker likasinnad kille

anersimyra  
#276436
Tosca skrev:Är det den sk självbilden anersimyra?
Eller är det precis innan du klippte dig sista gången?
Här klipps ingenting.. :lol:
image.jpg

Avatar Fallback

Re: Skogstjej söker likasinnad kille

rikard_e  
#276437 Viktigaste frågan till dig, husqvarna eller stihl?

Avatar Fallback

Re: Skogstjej söker likasinnad kille

Tosca  
#276446
anersimyra skrev: Här klipps ingenting.. :lol:

Nä, det var ju just därför jag undrade om bilden var tagen före sista klippningen...

Användarvisningsbild

Re: Skogstjej söker likasinnad kille

JensSkoog  
#276447 Hoppas du finner en som passar! Tyvärr är jag lycklig gift och dubbelt din ålder, men jag gillar ditt sök och din dröm! :grin: Måste ju vara non här som blir intresserad!
Iö Finns even Jönköpingsågar, om jag inte minns fel! :mrgreen: (Kinasakor som har blivit omskrivna här på forum)

Användarvisningsbild

Re: Skogstjej söker likasinnad kille

totte  
#276454 Grabbarna har roligt här märker jag! Nå, antar du förstår att det blir lite skojigheter. Brukar vanligen råda en rå men hjärtlig stämning på forumet, inte minst från den fagre gossen på bilderna ovan, ja dvs de bilder han utger för att vara han.

Jag är i samma sits som Jens, nyligen pensionerad och gift, så jag kan inte heller bidraga. Önskar dig mycket lycka till. Se till att lusläsa annonser om skogsdagar, skogsmässor och andra skogsrelaterade arrangemang och gå på allt du hinner och spana efter lämpliga objekt. Där skogsmaskiner visas hittar du skogsgrabbarna.

Häng kvar på skogsforum också, verkar finnas en och annan ungkarl i rätt ålder här.

Avatar Fallback

Re: Skogstjej söker likasinnad kille

stektlök  
#276457 Mycket trevligt att läsa att hon gärna stiger upp i tid och ger sig ut i skogen. Man blir juh alldeles varm i hjärtat, än finns det hopp !! :)
Hoppas verkligen du hittar ut i skogen med framtida friare :)
Önskar dig lycka till !

Användarvisningsbild

Re: Skogstjej söker likasinnad kille

anersimyra  
#276483
totte skrev:Grabbarna har roligt här märker jag! Nå, antar du förstår att det blir lite skojigheter. Brukar vanligen råda en rå men hjärtlig stämning på forumet, inte minst från den fagre gossen på bilderna ovan, ja dvs de bilder han utger för att vara han.

Jag är i samma sits som Jens, nyligen pensionerad och gift, så jag kan inte heller bidraga. Önskar dig mycket lycka till. Se till att lusläsa annonser om skogsdagar, skogsmässor och andra skogsrelaterade arrangemang och gå på allt du hinner och spana efter lämpliga objekt. Där skogsmaskiner visas hittar du skogsgrabbarna.

Häng kvar på skogsforum också, verkar finnas en och annan ungkarl i rätt ålder här.
Jag har faktiskt försökt att lägga in en profilbild i rätt storlek, men det fungerar av någon anledning inte :cry:

Avatar Fallback

Re: Skogstjej söker likasinnad kille

ÅsaNisse  
#276488 Kul variant på bonde söker fru. Synd att man är för gammal i sammanhanget men du kan nog bygga staket med alla intresserade ynglingar ändå. Välkommen i forumet och lycka till.

Avatar Fallback

Re: Skogstjej söker likasinnad kille

Hema  
#276495
SmålandsTös skrev:I dagsläget arrenderar jag endast mark för jakten men det är inte tillräckligt längre så har varit och tittat på flertal gårdar men ännu inte hittat rätt läge och storlek för mig. Andra säger att jag bör vänta tills jag hittat "den rätte", för att se "vart man hamnar" men vem vet när det sker?! :smile:
Åldersmässigt är väl min förhoppning att hitta en kille mellan 27-33 kanske?
Egentligen spelar det nog inte så stor roll om killen redan har skog eller ej - det viktigaste är att vi har samma intresse då skogen betyder så mycket för mig. Jag skulle inte kunna ha någon kille som hellre sitter vid tvn mitt på dagen än att gå en runda i skogen.. Jag skippar hellre en kväll på krogen (mer än gärna ska tilläggas) för att bjuda hem vänner på middag och sen gå upp tidigt dagen efter för att röja i skogen ett par timmar! Kanske låter sjukt :roll:


Du hade mig tills det var slut med sovmorgon.. :)

Användarvisningsbild

Re: Skogstjej söker likasinnad kille

Seb macahan  
#276558 Till smålandstös.

Till att börja med vad var du för 13år sen ?? :wink:
Men som vanligt är jag ju alltid ett steg efter....

Du skriver "vettig kille" har du inte läst inläggen på forumet. Här finns rätt lite vettiga :lol: :lol: Ett glatt gäng galningar är mer min observation :grin:

Hur vågar du? Det är såna som dig som skogs och jaktkillar fantiserar om men tröstar oss själva med att ni inte finns. Du har raserat hela min illusion. Från och med nu finns ni alltså.
Jag ska behöva se på min fru varje dag framöver o veta att genstegen finns, som gör kvinnor intresserade av skog och jakt.

Jag hoppas att ni förstår mina försök att vara fyndig och rolig och framför allt hoppas jag min fru förstår det om hon nu mot förmodan skulle läsa detta :surp:

Lycka till med sökandet men din pm-inkorg borde inte vara tom vid det här laget. Eller är skogskillar inte så djärva som de ska verka ibland kanske??

Användarvisningsbild

Re: Skogstjej söker likasinnad kille

stegmaster  
#276561 Jag er tyvärr ochså för gammal i sammanhänget, och dessutan Norsk, men har du en en singel äldre syster med samma intresser, så höjta til. :wink:
Som jag brukar säga: Pengar och tid har jag godt om, annars er det vel sådär. :smile:

Lycka til med ditt sökandet.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).