Öppna kategorin

OS.... kollar du påt ?

187 inlägg 56193 visningar 21 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: OS.... kollar du påt ?

stektlök  
#266738 Vi älskar vår lillebror Finnland glöm inte det.
Nu satsar vi mot guldet :)

   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: OS.... kollar du påt ?

Blivande snickare  
#266739 Lycka till! :)

Användarvisningsbild

Re: OS.... kollar du påt ?

stegmaster  
#266878 Se det ja, när vallateamet fick ordning på skidorna til dom Norska dam skidåkerna så er alt vid "normalen". 3 Norske medaljer klara efter redan 10km. 8)

Synd bara at dom tog" ifrån" oss 3-4 guld med hopplösa skidor tidligare i OS. 😡

Avatar Fallback

Re: OS.... kollar du påt ?

jannee  
#266881 Tyvärr, nu har norskorna fått rätt vallat = de visar vad skåpet ska stå.
Bara synd att Kalla inte är 100, då kunde det blivit en tävling, nu är det bara defilering.

Användarvisningsbild

Re: OS.... kollar du påt ?

stegmaster  
#266883 Ja håller med dig.
Det höjar ju inte precis interesset när det blir som i dag, even om det er rolig för oss Norska, så vore det trevligare om det vore et felt på 10-15 stk inn mot mål.

Avatar Fallback

Re: OS.... kollar du påt ?

stektlök  
#266887 Grattis Norge !! Marit ä den största av dom alla! Enkelt hon tog det i slutet. Även jag som svensk kan inte låta bli å älska en sådan skidåkare !
Alla tre var suveräna givetvis.

   TS
Användarvisningsbild

Re: OS.... kollar du påt ?

Vedproducent  
#266889 Grattis till trippeln för norskorna. Nu har dom hittat tillbaka till formen igen. Synd bara att Kalla hade sämst skidor av alla idag :wink: :wink:

Avatar Fallback

Re: OS.... kollar du påt ?

jannee  
#266905 Hoppas nu att Northug får lika fina skidor imorgon, så att det kan bli en ärlig kamp mellan honom och förhoppningsvis Olsson och Södergren, finns tyvärr fler som ämnar ge sig in i striden om guldet.

Användarvisningsbild

Re: OS.... kollar du påt ?

th  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#266919
stegmaster skrev:Se det ja, när vallateamet fick ordning på skidorna til dom Norska dam skidåkerna så er alt vid "normalen". 3 Norske medaljer klara efter redan 10km. 8)

Synd bara at dom tog" ifrån" oss 3-4 guld med hopplösa skidor tidligare i OS. 😡

Ett par tre medaljer mer eller mindre spelar väl ingen roll. Sverige får ju ca 25 nya medaljer utdelade imorgon, så då går vi enkelt om Norge :grin:

Avatar Fallback

Re: OS.... kollar du påt ?

stektlök  
#266940
Vedproducent skrev:Grattis till trippeln för norskorna. Nu har dom hittat tillbaka till formen igen. Synd bara att Kalla hade sämst skidor av alla idag :wink: :wink:


Tjena producenten. Jag tror Kalla led av att hon hade känning av en förkylning elle nått i den stilen.

   TS
Användarvisningsbild

Re: OS.... kollar du påt ?

Kse  
#266942 Missade 3 milen men det var ju tydligen inte då noga då.
Hoppas på lite framgång för skidskytteherrarna nu då, det har ju gått lite trögt.

Användarvisningsbild

Re: OS.... kollar du påt ?

Vedproducent  
#266944
stektlök skrev:
Vedproducent skrev:Grattis till trippeln för norskorna. Nu har dom hittat tillbaka till formen igen. Synd bara att Kalla hade sämst skidor av alla idag :wink: :wink:


Tjena producenten. Jag tror Kalla led av att hon hade känning av en förkylning elle nått i den stilen.

Visst var det så! Inget fel på skidorna. Får driva lite med våra norska vänner på forumet bara. Man måste ju vara frisk och formen ska ju finnas för att kunna vinna också. Det har ju varit si och så i norska laget med formen men nu lyckades dom igen.

Användarvisningsbild

Re: OS.... kollar du påt ?

Kse  
#266947 Vilken öppning av Arvidsson!

Användarvisningsbild

Re: OS.... kollar du påt ?

JensSkoog  
#266951 Fortfarande jobbar dom på där nere i Ryssland, men nu är det snart över! Nu blir det snart normala överskrifter på webben, och vi kan återgå til det normala. Men jag tycker at det blir fel när alla dom tre första är norska! Självklart toppers, men jag saknade Kalla! Nu hörer frun på skidskytning och jag söker friden i garasjen! :wink:

Användarvisningsbild

Re: OS.... kollar du påt ?

th  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#266970 Finnarna leder i bronsmatchen. Alltid kul när de storkäftade jänkarna verkar åka på stryk.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).