Öppna kategorin

OS.... kollar du påt ?

187 inlägg 56211 visningar 21 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: OS.... kollar du påt ?

Kse  
#264199 Oj oj oj vad Helner körde! Synd att det inte riktigt höll, bådar gott inför stafetten.

Elmia
Användarvisningsbild

Re: OS.... kollar du påt ?

JensSkoog  
#264201 Stort grattis til Hellner och Sundby! :grin: :grin: :grin:

Avatar Fallback

Re: OS.... kollar du påt ?

Hema  
#264202 Nope varken OS eller melodifestivalen.

Avatar Fallback

Re: OS.... kollar du påt ?

quaker  
#264235 Jag har senaste OS i mina datorer redan ;)

Användarvisningsbild

Re: OS.... kollar du påt ?

Vedproducent  
#264245 Stort grattis till Hellner och förstås Cologna som var starkast idag. Synd bara att Sundby genom fusk får behålla sin medalj. Varför ha regler om de inte följs? Sundby skulle inte fått behålla bronset då han klart bröt mot reglerna.

Avatar Fallback

Re: OS.... kollar du påt ?

SaabAero  
#264253 Av det jag sett hittills tycker jag Tv3 sköter sig betydligt bättre än vad Tv4 brukar göra

Användarvisningsbild

Re: OS.... kollar du påt ?

th  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#264256 Har nu kollat längdskidorna i två dagar och svartlistat följande bolag som betalar Viasat för att se till att inte hela svenska folket skall kunna se OS utan att betala tre gånger om (TV-licens, företagens reklamkostnader och avgifter till TV-operatörerna):

IVT värmepumpar, Traryd, ORAL-B, McDonalds (flera gånger om), SJ, Unibet, Volvo, Fritidsresor, Head&Shoulders, Arla, Samsung, Snickers, Bixia, Bredbandsbolaget, H&M, Nordea, Telia, Sector Alarm.

Det skall nog gå att undvika att köpa produkter från de flesta av dessa bolag under året. Kanske lite synd att man måste avstå från Volvo när det är dags att låta den gamla Saaben gå till sina fäder i vår, men det får nog bli en Japan istället.

Sedan finns ju de som rekommenderar att man köper VIASAT Sport/Play för att slippa reklamen, men det är ju ännu stolligare, först betala för reklamen och sedan betala igen för att slippa den :-t :-t

Användarvisningsbild

Re: OS.... kollar du påt ?

totte  
#264267 Håller med dig th, principiellt, eftersom jag ha noll intresse för OS själv, men unnar alla som vill se att få det.

Och utom det där med att det är synd att avstå Volvo :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: OS.... kollar du påt ?

Blivande snickare  
#264268 Har lika som totte, noll intresse för spelena men jag hörde i skolan att invigningen hade varit rätt speciell.
Får vi nån medalj så står det ju alltid i texttv så man kan läsa det där :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: OS.... kollar du påt ?

stegmaster  
#264270
Vedproducent skrev: Synd bara att Sundby genom fusk får behålla sin medalj. Varför ha regler om de inte följs? Sundby skulle inte fått behålla bronset då han klart bröt mot reglerna.

Det håller jag faktisk med dig om, even om man er Norsk som någon.
Dessutan hvem samlar på bronsmedaljer?? (Silver och brons er ju endast 1och 2 förlorare).
Sen har vi redan så mycket medaljer at tycker nog vi kunne sett lite stort på det hela och varit lite "kompis" med arrangörlandet. 8)
Så ingen stor dag i dag, sista chans i hoppbakken nu. :smile:

Användarvisningsbild

Re: OS.... kollar du påt ?

totte  
#264271 Text-TV? Men herreskapare, det börjar t o m jag tycka är stenålder, och ingen kan beskylla mig för att ligga i framkanten på mediefronten. :lol:

Avatar Fallback

Re: OS.... kollar du påt ?

Blivande snickare  
#264273 :lol: :lol: Jag gillar det fast det kanske är lite stenålders, jag har ju en klöstelefon så det kanske kompenserar? :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: OS.... kollar du påt ?

lfq  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#264293
totte skrev:Och utom det där med att det är synd att avstå Volvo :mrgreen:


Ursäkta trådkapet. Har en kompis som en gång körde Opel. När jag frågade honom varför han körde en sån typisk proletärbil bytte han snabbt till SAAB - likadan som min. :!: :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: OS.... kollar du påt ?

HÅkan N  
#264328 Ingen som ska följa hockeyn?

Det ska iaf jag, sen blir det väl lite av div, såg t ex holland vinna 3 medaljer på 5000m skridssko igår.

Avatar Fallback

Re: OS.... kollar du påt ?

kallen  
#264331 Har inte TV3 så köpte viaplay så jag kan streama allt från os. Slipper reklamen men det kosta 279 kr för en månad men det är det värt.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).