Öppna kategorin

OS.... kollar du påt ?

187 inlägg 56220 visningar 21 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: OS.... kollar du påt ?

Blue  
#263823 Jag tänkte titta nästa år...

Elmia
Avatar Fallback

Re: OS.... kollar du påt ?

Jim_the_one  
#263842 Nä, är inte nått intresserad av sport som visas på tv.

Nästan så man inte ens vågar lyssna på radion för att råka ut för nåt tjöt om OS.

Får väl bli P1 eller P2 ett tag framöver. haha

Användarvisningsbild

Re: OS.... kollar du påt ?

JensSkoog  
#263858 Gott å ha CD-spelare i bilen så jag kommer undan allt sportstjatande i radion, och TV ser jag bara om det handlar om skog och motrtsåg(en gong sista fem åren)! :lol:
Idrott handlar bara om pängar och hela OS är kaksgubbornas lekgrind, så jag använder tiden til andra och mer interessanta sakor.

Användarvisningsbild

Re: OS.... kollar du påt ?

totte  
#263888 Tittar ändå nästan aldrig på TV så varför börja nu?

Användarvisningsbild

Re: OS.... kollar du påt ?

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#263891
opekka skrev:Njuter av att påtvingade licensavgifter inte går till IOK och propaganda för stater med skurksyn på mänskliga rättigheter.

Där hade du en tanke.

Användarvisningsbild

Re: OS.... kollar du påt ?

Jeep  
#263894 Tittar nog på störtlopp, super G som det är lite fart i. Annars kan det kvitta trots att jag redan har kanalerna pga att jag vill ha Viasat Motor för att titta på NASCAR!!!

Avatar Fallback

Re: OS.... kollar du påt ?

lfq  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#263920 Missar aldrig ett längdskidlopp- Heja Kalla. ^:)^ :-bd

Användarvisningsbild

Re: OS.... kollar du påt ?

stegmaster  
#263987
JensSkoog skrev:Gott å ha CD-spelare i bilen .

Har du tatt steget inn i framtiden Jensskoog, själv kör jag fortfarandet med radio och bandspelare(kassettspiller)??? :wink:

Har en polare som talade om för mig om nåt heter MP3, men jag trodde det handlade om en aut, rifla, så jag avstod. :mrgreen:

Blev "tvungen" ut i skogen av min kompis i et jäkligt rägnväder i dag, så fick endast höra sluten av skidloppet på radio. 😡
Men nu sitter jag godt, och kommer knappast röra på mig före Mandag. 8)

Användarvisningsbild

Re: OS.... kollar du påt ?

Kse  
#263993 Skiter i om det så skulle gå på Playboy chanel, kollar så mycket jag hinner
Helst längdskidor och skidskytte, men man kan ju fastna framför det mesta.
Kul när det visas lite udda sporter, tex. Curling ser man ju inte så ofta men kan ju vara hur spännande som helst.

Användarvisningsbild

Re: OS.... kollar du påt ?

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#263996 Curling är typisk OS sport. Då tittar man, men inte annars.

Luktar det medalj är det riktigt spännande.

Användarvisningsbild

Re: OS.... kollar du påt ?

JensSkoog  
#264049 CD-spelaren fölgde med när jag köpte bilen, och det är härrligt å bestämma själv vad jag ska spela och så kommer jag undan det eviga tjatandet på musikkanalorna. Finns några där som pratar strunt hela tiden på in och utpust! :x
Annars har det gått ut varning mot å se på curling! Man kan bli blind av å se byxorna som dom norska killarna har på :mrgreen:
Va jättetrevligt at Charlotte Kalla fick silver i dag! Gillar den tjejen! :wink:

Användarvisningsbild

Re: OS.... kollar du påt ?

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#264059 Ole-Einar Björndalen var inte dålig heller. Vann trots att han hade en bom.

Användarvisningsbild

Re: OS.... kollar du påt ?

JensSkoog  
#264067 Undrar vad den mannen är gjord av - 40 år och fortfarande orkar han det där!

Användarvisningsbild

Re: OS.... kollar du påt ?

Kse  
#264070 Ja STORT grattis till Charlott Kalla.
Björndalen är helt grym, ver ju tal om att han skulle sluta redan till förra OS.

Användarvisningsbild

Re: OS.... kollar du påt ?

stegmaster  
#264172 Men va f..... :surp:
Vi skulle ju ta 5 guld i dag(Ja Norge altså :D ), nu er redan et borta, blev bara brons. :wink:
Vart er vi på väg?? :lol:
Ja, ja vi klarar vel leve med endast 4 ochså. :smile:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).