Motorsåg och handhållet

Mina motorsågar - bilder! (delad)

86 inlägg 23177 visningar 13 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback
Maltesson  
#26355 Så ja, nu har jag precis fällt en björk som lutade lite väl mycke mot stallet, men med traktor, vajer och en 346 XPG NE va de inga problem att få ner den :wink: Här kommer några bilder

Husqvarna motorsågar
Avatar Fallback
Patrik.L  
#26358
Maltesson skrev:Så ja, nu har jag precis fällt en björk som lutade lite väl mycke mot stallet, men med traktor, vajer och en 346 XPG NE va de inga problem att få ner den :wink: Här kommer några bilder

:D Luta lite!
det ser ut som om det var röta i den med, det är bara att gratulera till en lyckad fälning.

Avatar Fallback
Maltesson  
#26396 Tackar för det :D

Användarvisningsbild
sågmek  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#26885 Finns det något bättre än en 262 att vila ögonen på.....
möjligtvis TVÅ 262:or 😈 😈 😈
Bild

Bild

Användarvisningsbild
swe#kipp  
#26887 mumma ,,,,,

Användarvisningsbild
Mange  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#26911 :lol:

Avatar Fallback
XPG  
#26921 Pris????????? :D

Användarvisningsbild
sågmek  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#26964 Ska det vara budgivning.... :D en är faktiskt INTE min.......

Användarvisningsbild
th  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#169006 Tänkte göra ett litet trådlyft här. Hade ute och fotade alla sågarna idag. Som synes inte en Stihl så långt ögat når :grin: :grin:

Avatar Fallback

Re: Re:

4WD  
#169007 ?
Senast redigerad av 4WD tor 07 jun 2012, 15:52, redigerad totalt 1 gång.

Användarvisningsbild

Re: "MINA SÅGAR-BILDER"

totte  
#169036 Snygg parad! En riktig klassiker längst fram, R16 :grin: .

Användarvisningsbild

Re: "MINA SÅGAR-BILDER"

th  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#169039 Jo, men den skulle behöva en renovering, läcker soppa och går bara några sekunder efter start. Kanske dags att starta en R16 renoveringstråd framemot sommaren :smile:

Användarvisningsbild

Re: "MINA SÅGAR-BILDER"

totte  
#169056 Ja det tycker jag du skall göra!

Användarvisningsbild

Re: "MINA SÅGAR-BILDER"

th  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#169059 Få se vad som hinns med. Grållen behöver bromsrenovering, ventilslipning och fixning av den ursprungliga varvtalsregulatorn också. Dämpfjädern har slutat fungera så jag kör f.n. med en vilstolsfjäder som via en gummikloss trycker på stången som går till förgasaren. Funkar hyfsat men har en liten hystereseffekt som man får korrigera med handgasen. Så om jag inte skaffar en traktor till så blir det svårt att prioritera motorsåg framför traktor :lol:

Användarvisningsbild

Re: Mina motorsågar - bilder! (delad)

Fredrik Reuter  
#367879 Hej,
Jag delade ur Fällsax med teleskopstång ur denna tråd, men tyvärr blev det fel så även denna tråd blev delad.
Men allt finns sparat så ni som vill får gärna fortsätta ladda upp bilder på era sågar.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).