Öppna kategorin

Önskar ett Gott Nytt År!

19 inlägg 8670 visningar 7 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Önskar ett Gott Nytt År!

Sweden-viking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#253658 Ännu ett år är till ända, ett spännande sådant där det positiva överträffat det negativa, för mitt vidkommande i alla fall.
Till stor glädje och hjälp i min skogsverksamhet och fastighetsnäring om än fritidsbaserad.
Är den kunskap som fås av engagerade läsare och skogsmänniskor på skogsforumet, genom ett flitigt frågande och tipsande.
Här fås även lite bevakning av de krokben som naturvårdsstyrelsen m fl lägger fram.
Det tackar jag för.
2013 var tyvärr också året då jag utsattes för ett antal vindfällor under höststormarna. Dessa är under ofrivillig upparbetning fram till sommaren 2014.

Allt vad 2014 kommer att bära i övrigt vet förstås ingen.
Men jag ser fram mot det stundande skogs & supervalåret 2014 det verkar att bli än mer händelserikt, på flera plan. Nya direktiv som drabbar skogen väntas.
Önskar därför skogsforums läsare ett Gott Nytt År och väl mött efter nyårshelgen med nya friska krafter. 2014 är året då den skogliga folkrörelsen kommer att ha mer att göra än någonsin.

:D :D :D .



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Önskar ett Gott Nytt År!

machonisti  
#253721 Gott nytt år på er alla!

Avatar Fallback

Re: Önskar ett Gott Nytt År!

tallen100  
#253723 Gott nytt År!

Avatar Fallback

Re: Önskar ett Gott Nytt År!

Amatörhuggare 62  
#253725 Gott nytt År.

Användarvisningsbild

Re: Önskar ett Gott Nytt År!

Fredrik Reuter  
#253731 Jag önskar också er alla ett riktigt Gott Nytt År!
Och tack för ett mycket trevligt 2013 allesammans!

För er som missat årskrönikan i nyhetsbrevsform, kan läsa här: http://admin.getanewsletter.com/t/pm/503668647658/

:ymparty:

Användarvisningsbild

Re: Önskar ett Gott Nytt År!

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#253732 Gott Nytt År alla.

Avatar Fallback

Re: Önskar ett Gott Nytt År!

volvo_buster  
#253733 Önskar alla en sprakande underbar nyårsafton och ett magiskt 2014!

Användarvisningsbild

Re: Önskar ett Gott Nytt År!

Camwood  
#253752 Tat, lugnt hick.med s piten hick tills tolvsla hick et :ymparty: Gott nytt år alla på skogsforum.

Avatar Fallback

Re: Önskar ett Gott Nytt År!

gilen  
#253756 Gott nytt år önskar även jag till alla här på det bästa forumet.

Avatar Fallback

Re: Önskar ett Gott Nytt År!

Blivande snickare  
#253811 Gott nytt år alla! :grin: :ymparty: :ymparty:

Användarvisningsbild

Re: Önskar ett Gott Nytt År!

värmSkog  
#253822 Ja Gott nytt år alla :grin:

Avatar Fallback

Re: Önskar ett Gott Nytt År!

prodilass  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#253823 Gott nytt år på er alla skogsnissar \m/ \m/

Avatar Fallback

Re: Önskar ett Gott Nytt År!

valmet862  
#253824 Gott nytt år :ymparty:

Avatar Fallback

Re: Önskar ett Gott Nytt År!

ryared  
#253829
Sweden-viking skrev:Ännu ett år är till ända, ett spännande sådant där det positiva överträffat det negativa, för mitt vidkommande i alla fall.
Till stor glädje och hjälp i min skogsverksamhet och fastighetsnäring om än fritidsbaserad.
Är den kunskap som fås av engagerade läsare och skogsmänniskor på skogsforumet, genom ett flitigt frågande och tipsande.
Här fås även lite bevakning av de krokben som naturvårdsstyrelsen m fl lägger fram.
Det tackar jag för.
2013 var tyvärr också året då jag utsattes för ett antal vindfällor under höststormarna. Dessa är under ofrivillig upparbetning fram till sommaren 2014.

Allt vad 2014 kommer att bära i övrigt vet förstås ingen.
Men jag ser fram mot det stundande skogs & supervalåret 2014 det verkar att bli än mer händelserikt, på flera plan. Nya direktiv som drabbar skogen väntas.
Önskar därför skogsforums läsare ett Gott Nytt År och väl mött efter nyårshelgen med nya friska krafter. 2014 är året då den skogliga folkrörelsen kommer att ha mer att göra än någonsin.

:D :D :D .


Detsamma sweden-wiking jävligt bra skrivit. Hoppas på ett grymt 2014!

Användarvisningsbild

Re: Önskar ett Gott Nytt År!

JensSkoog  
#253830 Gott nytt år til er alla! Før mig kommer 2013 til å vara året då jag fann fram til Skogsforum - et jättebra år :grin:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).