Socialt (mer om oss)

Musikhjälpen 2013

118 inlägg 48247 visningar 14 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2013

Fredrik Reuter  
#249521 Till er som inte kan donera via Bössan:
Jag kan lösa detta genom att ni donerar pengar till mig via PayPal och jag sedan överför dem till insamlingen.

Jag hinner inte ordna detta ikväll, men ni som är sugna skicka ett mail till mig på info[snabela]skogsforum.se med hur mycket du vill donera och ditt alias på skogsforum. Obs att den mailadress du skickar från måste vara den du använder dig av.

Undvik PM ang detta, dels för att det kommer in många PM om lotteriet och det är eposten som används för PayPal.

Vad tror ni om detta?

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2013

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#249543
husqvarna_med_sthil skrev:..kom igen nu skogsforum, klart vi ska vinna ! Offra pizzan till helgen och ta kallpäran och kalopsen istället !


Nu ser jag inte det som nån större uppoffring att fimpa pizzan. :mrgreen:

Ni får ut å ta en extra frötall. :grin:

Avatar Fallback

Re: Musikhjälpen 2013

Jim_the_one  
#249547 "roade" mig med att kolla hur många insamlingar det fanns.

Kom till 1660 när jag ledsnade.

Sista som det fanns nåt på var nummer 1630 "Kaninen"


Nu har vi plats 30 igen, bara 12 kvar till "skogsarbetarna" :roll: :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2013

Kse  
#249555 Vår insamlingsbössa har närapå fördubblat sitt värde sen igår kväll, fortsätter vi med ett sånt mönster hela veckan kommer vi att få ett fantastiskt slutresultat. :wink:
Ja risken är ju att det går lite trögare att fördubbla siffran eftersom.
Ser man till antalet inloggade under senaste dygnet är det ändå inte så många som är med skänker en slant.
Man kan ju välja att skänka från 25 kr upp till 500 kr i vår digitala insamlingsbössa.
Skänker man 100 kr eller mer så har man ju dessutom möjlighet att vinna fina priser också.
Vem skulle tacka nej till en sån här?


Här finns mer info om priserna:
musikhjalpen.php


Har du ett vanligt abonnemang är det bara att skänka pengar direkt, företagsabonnemang eller kontantkort kräver registrering.
För att komma till våran insamlingsbössa klickar ni bara på länken nedanför.
http://bossan.musikhjalpen.se/insamling/skogsforum


Musikhjälpen har i skrivande stund dragit in strax under 3.000.000 kr
Vår egen insamling ligger just nu på 6300 kr och vi har gått lite upp och ner i topp listan under dagen med en 28:e plats som bäst tror jag.

   TS
Avatar Fallback

Re: Musikhjälpen 2013

Lågbonitet  
#249575 Bra initiativ! Å snyggt jobbat med priserna!

Avatar Fallback

Re: Musikhjälpen 2013

Chainsaw Charlie  
#249591 Klart och betalt, skönt att slippa wywallet när man endast skickar ett sms.

Plats 27 och stadigt stigande, snart är vi förbi "Vi som jobbar i skogen"! Efter det får vi försöka sikta på att slå Flashback och visa vilket svenskt forum som regerar. (Flashback drog in närapå 100 000 kr förra året så det kan bli lite kämpigt).

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2013

Kse  
#249593 Ja nu aktiverade jag oxå Wy Wallet och det gick utan problem.
500 kr laddade i bössan och nej, jag är inte heller med i utlottningen.


Däremot tycker jag att du ska vara det, sprid länken till dina vänner och bekanta.
Vill man vara med och tävla om priserna så är det lätt att bli medlem och samtidigt upptäcka allt vad skogsforum har att erbjuda.


Gå in och lämna ditt bidrag du oxå.
http://bossan.musikhjalpen.se/insamling/skogsforum

Nu har vi hoppat upp till plats 24. :-bd

   TS
Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2013

Anders Hansson  
#249636 23 nu! :smile: Bara 4 platser och 2000 kr kvar till "Vi som jobbar i skogen". Kom igen nu! Det ska vi väl klara?

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2013

Klargplutte  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#249638 Vi som jobbar i skogen behöver inga mutor för att skänka till dom behövande :!:

Avatar Fallback

Re: Musikhjälpen 2013

inkazar  
#249652
Klargplutte skrev:Vi som jobbar i skogen behöver inga mutor för att skänka till dom behövande :!:



Haha it's all fun and games! :)
Vet att många är aktiva medlemmar på både dehär forat och FB sidan. Men de är ju skoj med lite "rivalitet" ;)

Tillslut är de ju ändå till för att hjälpa musikhjälpen att hjälpa mammor som behöver hjälp :P

EDIT: hoppas att inte Fredrik tar illa upp! :)

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2013

bodaedet  
#249663 Jag snodde min dotters telefon och skänkte 200:-. (Det är ju ändå jag som får betala i slutändan).
Mitt qall abbonemang funkar inte att betala med.
Tackar för initiativet.
/P

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2013

Kse  
#249709
Klargplutte skrev:Vi som jobbar i skogen behöver inga mutor för att skänka till dom behövande :!:

Ja vissa kanske ser det som mutor. :grin:
Vi ser det nog mer som ett sätt att ge nått tillbaks till er medlemar som gör skogsforum till vad det är.
Vi strävar ju som sagt mot samma mål och lite "race" mellan insamlingarna har ju bara en positiv effekt på slutmålet, dvs maximalt med pengar till musikhjälpen.
Och visst kan Facebook behöva lite uppmärksamhet oxå.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2013

halvproffs  
#249712 Det blev nog fel för mig. Skänkte 200 genom direktlänken Och sen kom jag till, tror jag WyWallet och kryssade i för tror jag ytterligare 200 så dom tackade för nu är jag tydligen med där. Nåja, det överlever väl jag för det går ju till behjärtansvärda mål. Undrar bara hur det kunde bli så här?

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2013

Kse  
#249719 Det fungerar att skänka pengar utan Wy Wallet, men bara en gång.
Nästa gång du skänker pengar så måste du registrera dig, men då ska du ju ange betalkort, kontonummr osv. så det är inget man råkar göra.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2013

halvproffs  
#249722 I SMS-et från my wallet står det; Du kanske undrar varför du nyss fått ett välkomst-sms från oss. Jo iom ditt andra sms-köp så blev du my wallet kund! Köpet gjordes kl 1726 m.m.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).