tis 19 nov 2013, 23:00#245443
nutte skrev:Enligt "min" säljare så ska det vara Renaults "billighets" variant, säten osv kändes lika som kangoon som stod bredvid, Han sa även att nissan hade nån del i bilen?... Nåja... När ja tittat så måste ja säga att pickupen tilltalar mej till utseendet... Snygg va ordet;)... Kan man tänka sej att det är som att åka gammal caddy pickis tro?...
Kan mycket väl stämma att Nissan har nån del i bilen, kika bara på trafic vs. Primastar och har även för mig att kubiatar var misstänkt lika kangoon? Men det är ju så arbetsbilsbranschen ser ut.
Hörde även rykten om att mercedes nya lilla modell (minns ej namnet) var något samarbete med renault. Mercedes/vw, citroën/peugot, nissan/renault/opel....
Angående Dacian känner jag till fler som är ägare och ingen som nämnt nåt illa sådär de har ju också insett att det är ju 70 000.. Däremot får man höra en hel del onda ord om Fiat som verkar ha problem med lite diverse, har hört flera stycken som haft mycket märkliga fel..
Yamaha Grizzly 700 -16 - Kranman T1750 30-50 - Husqvarna 560XPG - Husqvarna 550XPG - Stihl MS201 - Logosol M5 E5000 - Volvo BM 2200