Bioenergi

Gissa antal kubik ved

37 inlägg 22201 visningar 10 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Gissa antal kubik ved

björved  
#234080 18 säckar

Användarvisningsbild

Re: Gissa antal kubik ved

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#234107 Tack för gissningen, svaret är 14 säckar.
Jag lyfte in dem under tak nu i helg, fint med vinterveden färdig.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Gissa antal kubik ved

herjman  
#234109 Klarar du dig på så lite?

Användarvisningsbild

Re: Gissa antal kubik ved

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#234110 Hade ju 11 kvar från förra året.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Gissa antal kubik ved

herjman  
#234112 Aha..

Användarvisningsbild

Re: Gissa antal kubik ved

towes  
#234120
JensSkoog skrev:Da har "towes" kaffe och dopp til goda, som fikk rett! Jag bjuder om vi treffs.
Annars kjenner jag godt det med at "allt ska med hem". Det brinner ju, och all ved går å elda med. Om man inte har ved så kan man ju elda med slitna gummikengor, slik min mamma gjorde - hela øn luktade brent gummi!
Man tackar!

Det känns ju som en bit upp till Norge, men om du råkar ha din hemvist någonstans mellan Moss och Vestby så ska jag försöka ta dig på orden framöver. Höres kjempegreit. :smile:

Känner även gott igen hamsterinstinkten. Det blir lätt smalare och smalare delar vid kvistning för, som du säger, det brinner ju...

Användarvisningsbild

Re: Gissa antal kubik ved

JensSkoog  
#234140 [quote="towes Det känns ju som en bit upp till Norge, men om du råkar ha din hemvist någonstans mellan Moss och Vestby så ska jag försöka ta dig på orden framöver. Höres kjempegreit. :smile:

Jag bor på sidan fjorden i Sandefjord, och kommer du dit över är du mycket välkommen. Men jag åker till Sverige och handlar snus nogra ganger i året! och jag har tänkt mig på Elmia Wood neste år, så chansen kommer. Alltid trävligt å träffa skogsfolk!

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).