Små skogsmaskiner och övriga maskiner

VAD är detta för liten skotare???

81 inlägg 52238 visningar 16 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: VAD är detta för liten skotare???

skogsbonne  
#233700 han skulle behöva en svenska kurs och en ekonomi kurs :lol: :lol:

Avatar Fallback

Re: VAD är detta för liten skotare???

Blivande snickare  
#233707 Han är norrman och jag tycker att han skriver välförståeligt. Du skulle kanske behöva gå en rättstavningskurs?

Avatar Fallback

Re: VAD är detta för liten skotare???

skogsbonne  
#233715 vad är det för fel på min skrift då :-\

Avatar Fallback

Re: VAD är detta för liten skotare???

D Brown  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#233719 Det är väl inget i varken text eller namn som tyder på att han är norrman?

Avatar Fallback

Re: VAD är detta för liten skotare???

Hema  
#233721 Svenskkurs och en ekonomikurs. Alternativt "Han skulle behöva gå kurser i både svenska och ekonomi.

Avatar Fallback

Re: VAD är detta för liten skotare???

skogsbonne  
#233724 Det vore ju lättare och läsa norska med . och , i

Det var så illa att det var 2 mellanslag för mycket....

Avatar Fallback

Re: VAD är detta för liten skotare???

D Brown  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#233726 Det var en versal och en punkt för lite, samt två mellanslag och ett a för mycket. Annars var det bra ;)

Användarvisningsbild

Re: VAD är detta för liten skotare???

JensSkoog  
#233728 Jag er norsk och gør så gott jeg kann med svensk, men jag skulle gerna få rede på hur jag får svensk skrift på datorn! Er helt idiot m slikt!
Annars tycker jeg annonsen er mycket svårlest. Mannen er i behov av båda ekonomi ock rettskrivning!

Användarvisningsbild

Re: VAD är detta för liten skotare???

bodaedet  
#233735 Det är lätt att förstå dig Jens, kanske beror på att jag bor 5 km från gränsen.
Svårare däremot att förstå annonsförfattaren.

Avatar Fallback

Re: VAD är detta för liten skotare???

skogsbonne  
#233736 Ja det är lättare att förstå dig än annonsören, bor dock 3 mil från gränsen :smile:

Avatar Fallback

Re: VAD är detta för liten skotare???

Palakangas  
#233738 Vad menar han med 6X6? På en skotare med 8 hjul och drift på alla? det borde väl vara 8X8?

Användarvisningsbild

Re: VAD är detta för liten skotare???

JensSkoog  
#233740
Palakangas skrev:Vad menar han med 6X6? På en skotare med 8 hjul och drift på alla? det borde väl vara 8X8?

Han hør med blant dom som inte kan rekna! Du vet det finns tre typer mennskor: Dom som kan rekna och dom som inte kan rekna!

Användarvisningsbild

Re: VAD är detta för liten skotare???

stegmaster  
#233745
JensSkoog skrev:Jag er norsk och gør så gott jeg kann med svensk, men jag skulle gerna få rede på hur jag får svensk skrift på datorn!

Om du mener, ö og ä, så får du til det ved og trykke på tasten ut fra venstre for "Return", før du trycker på o og a.

Användarvisningsbild

Re: VAD är detta för liten skotare???

JensSkoog  
#233760
stegmaster skrev:
JensSkoog skrev:Jag er norsk och gør så gott jeg kann med svensk, men jag skulle gerna få rede på hur jag får svensk skrift på datorn!

Om du mener, ö og ä, så får du til det ved og trykke på tasten ut fra venstre for "Return", før du trycker på o og a.

Såhär! Fasan suse - det funkade! Skulle gärna hatt svensk ordbok oxå.

Avatar Fallback

Re: VAD är detta för liten skotare???

axwell  
#233814
JensSkoog skrev:Såhär! Fasan suse - det funkade! Skulle gärna hatt svensk ordbok oxå.


Skit i det där med svensk ordbok, du skriver redan så bra att det måste vara bortkastade pengar.
Trots det; strunta även i ekonomikursen!

Själv har jag inte ens lärt mig svetsa, rutilelektroder är dock så förlåtande att det inte märks lika tydligt eller så är jag på lyset av galvröken.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).