Små skogsmaskiner och övriga maskiner

Polaris 425 magnum problem........

5 inlägg 6799 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Polaris 425 magnum problem........

M0ercheN  
#23081 Heej , visste inte var ja skulle skriva så tog de här. har en polaris 425 magnum , årsmodell 92. undra om någon vet hur man få bort bakaxeln på höger sidan? , själv tror ja att den är gängad men kan inte så mycket om atv så behöver hjälp.. om ni vill ha bilder så säg till.!
Mvh micke



   TS
Användarvisningsbild
pgo_jim  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#23088 Hej och välkommen till forumet!
Jag kan inte så mycket om att mecka med atv men för dom som kan så hjälper det nog med bilder?

Användarvisningsbild
trilla  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#23095 Kom inte 425'an -95eller -96? Förövrigt vet jag inte riktigt vart eller vad du vill demontera men axeln är inte gängad. Vill du ta bort den "nakna" halvan av bakaxeln? På min är båda sidor "klädda" så jag vet inte om det är höger eller vänster som är bar... Men nu då jag tänker efter så tror jag det var lika på både höger och vänster sida på min gamla trailboss som jag hade för länge sen.. hmm.. Berätta mer..

Användarvisningsbild
sågmek  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#23096 Jag hittade ingen IPL på 425 Magnum den första verkar vara från -95
Du kan ju leta upp din maskin här så finns den reservdelsbilder på dom flesta fyrhjulingar http://www.babbittsonline.com/pages/par ... laris.aspx

:D :D

Avatar Fallback
M0ercheN  
#23168 Fick bort den :) , tack för svaren.
Mvh

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).