Skogsarbete

Skördar/Skotar förare sökes tillsatt

3 inlägg 4922 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Skördar/Skotar förare sökes tillsatt

timbertaz  
#228242 Vi söker en skotarförare med erfarenhet av skördare.
För slutavverkings uppdrag åt Södra.

Tjänsten innefattar skift körning.
Roterande skotare/skördare eller skotare med inhopp på skördare vid behov.

Arbetsområde
Västra götaland
Ca 3 mil radie runt Sollebrunn.

Krav
Minst 2 år skotar erfarenhet och med vilja att utvecklas.
Minst 1 år skördar erfarenhet och med vilja att utvecklas.
Grönt kort
ADR
Bra om du bor i området.

Tjänsten är tillsvidare och lön är enligt avtal.


Senast redigerad av timbertaz sön 28 jul 2013, 21:37, redigerad totalt 1 gång.

   TS
Avatar Fallback

Re: 1st Skördar/Skotar förare sökes

Boho59  
#228245 Hej
Är en man på 54 år, och singel, bor i Västmanland, har gått en 6 månaders skotarutbildning där både praktisk körning och teori har ingått. Har kört både i slutavverkning och gallring, har grönt kort, adr och heta arbeten, har även maskinförarutbildning på hjullastare. Har tillgång till bil och körkort, kan även tänka mig att bo borta på veckorna. är van att jobba och passa tider, glad och har lätt för att komma in i gruppen. Har kört rottne F12 och F10 och även ponze

mitt namn är Bo Holmgren
mobilnr 0737810364

Avatar Fallback

Re: Skördar/Skotar förare sökes tillsatt

Boho59  
#292948
Boho59 skrev:Hej
Är en man på 55 år, och singel, bor i Västmanland, har gått en 6 månaders skotarutbildning där både praktisk körning och teori har ingått. Har kört både i slutavverkning och gallring, har grönt kort, adr och heta arbeten, har även maskinförarutbildning på hjullastare. Har tillgång till bil och körkort, kan även tänka mig att bo borta på veckorna. är van att jobba och passa tider, glad och har lätt för att komma in i gruppen. Har kört rottne F12 och F10 och även ponze
Kan börja omg.

mitt namn är Bo Holmgren
mobilnr 0737810364

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).