Motorsåg och handhållet

Köpa Svärd/Kedjor på nätet

9 inlägg 6274 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Köpa Svärd/Kedjor på nätet

Lindianerna  
#163753 Hej!
Någon som beställt Kedjor och svärd på nätet?
Vilken sida köpte ni från?
Bättre pris??

MVH /AL



   TS
Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: Köpa Svärd/Kedjor på nätet

Johan C  
#163759 Är det till Skogsmaskin eller motorsåg?

Avatar Fallback

Re: Köpa Svärd/Kedjor på nätet

Lindianerna  
#163761 Till Motorsåg samt ett 16" till vedmaskin!

   TS
Användarvisningsbild

Re: Köpa Svärd/Kedjor på nätet

Johan C  
#163772 Japp, då har jag det. Är nöjd med den servicen, kolla med phantom här på forat.
PM.

Avatar Fallback

Re: Köpa Svärd/Kedjor på nätet

axwell  
#163776 Det beror bla på vilken såg du har, Husqv-familjen bör inte vålla några problem för medelstora, Stihl , samma där när det gäller de vanligaste längderna.
Känner du till vilken typ av fäste vedmaskinen har, det bör annars finnas ett nummer instansat på det befintliga svärdet.

Hittills har det blivit rätt från :
http://sibro.jetshop.se/motorsags-svard ... 158-1.aspx

Avatar Fallback

Re: Köpa Svärd/Kedjor på nätet

MaxPax  
#220990 Kan inte rekommendera sibro direkt. Får ringa och tjata för att de ska skicka order efter att de ljugit och sagt att de skickat fast de inte har det, de svarar inte på mail, skickar till slut fel grejer och struntar dessutom i överenskommet köpvillkor.

Tog tre veckor att få hem två svärd, beställde oregon och fick windsor. Anna på sibro verkar inte ha koll över huvud taget.

Första och sista gången jag köper där.

Användarvisningsbild

Re: Köpa Svärd/Kedjor på nätet

loppan  
#221008 Swedol säljer sandvik svärd vilka jag tycker är riktigt bra.
Deras märkeslösa kedjor når inte riktigt upp till Oregons kvalité men är hyfsade.

Avatar Fallback

Re: Köpa Svärd/Kedjor på nätet

hasse_as  
#221030 skogsverktyg.se säljer ju lite sådana grejer...

Avatar Fallback

Re: Köpa Svärd/Kedjor på nätet

stefan elvis  
#221084 Jag har handlat kedjor svärd och div motorsågstillbehör från sibro ibland och det har funkat bra alla gånger,snabb leverans också. Det gäller att hålla lite koll på priserna också så det verkligen lönar sej att näthandla. I morgon har den lokale HVA handlaren demodag och säljer 13tums kedjor för 95kr så där blir det ett besök. :grin:

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).