Traktorer och processorer

eftermonteringsbar glastak till valtra

18 inlägg 10993 visningar 7 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

eftermonteringsbar glastak till valtra

Valtra med Hypro 555  
#217454 Tycker sikten är dåliguppåt bak i valtra när man kör kranen högt. Fick tag i en eftermonteringsbart glas taklucka i okrosbart glas som tog 2min att skruva dit.
Sikten och förarmiljön blev HELT FANTASTISK.
Finns till deflesta valmet / valtra modeller.
Rekomendera detta on ni du vill ha en ljus bra förarhytt med god sikt för en skit summa.

Tele till försäljaren 073 8431356



   TS
Lantmännen Maskin
Avatar Fallback

Re: eftermonteringsbar glastak till valtra

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#217489 Hade köpt de tvärt om jag inte hade kranen på taket....

Avatar Fallback

Re: eftermonteringsbar glastak till valtra

Valtra med Hypro 555  
#217518 Det förstår jag blev mycket trevligt. Fanns till de flästa valmet

   TS
Avatar Fallback

Re: eftermonteringsbar glastak till valtra

Amatörhuggare 62  
#217688 Detta se ju riktigt bra ut, vilken sikt det måste bli i täta första gallringar.

Avatar Fallback

Re: eftermonteringsbar glastak till valtra

Valtra med Hypro 555  
#217702 ja det blev som natt till dag.
Man ser kranen om man måste fram över taket mm och ljust och trevligt.
Det är värt varje krona 2800kr

   TS
Avatar Fallback

Re: eftermonteringsbar glastak till valtra

roten  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#217725 Å där fick man svar på priset. Inte alls farligt.

Användarvisningsbild

Re: eftermonteringsbar glastak till valtra

ss0803  
#217749 Såg ut som ett riktigt bra tillbehör för de Valtra som saknar skogshytt med fönster i taket.

Avatar Fallback

Re: eftermonteringsbar glastak till valtra

HÅkan N  
#217847
Valtra med Hypro 555 skrev:ja det blev som natt till dag.
Man ser kranen om man måste fram över taket mm och ljust och trevligt.
Det är värt varje krona 2800kr



Finns det till VALMET 805 oxå tror du..... :wink:

Avatar Fallback

Re: eftermonteringsbar glastak till valtra

eqlazer  
#217850 N-serien har ju inte öppningsbar taklucka som standard. Någon som vet om det bara är att såga upp ett hål eller hur avancerad operation är det?

Avatar Fallback

Re: eftermonteringsbar glastak till valtra

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#217854 Går väl lyfta på plasttaket o kolla vad som finns emellan ytter i innertaket

Avatar Fallback

Re: eftermonteringsbar glastak till valtra

alias  
#217924 ... Konstigt, jag kunde svära på att jag har skrivit ett ilägg i denna tråden och att här fanns inlägg från någon kallad eaeab också.

Till moderator eller administratör:

Om mina inlägg blivit borttagna av någon anledning så accepterar jag detta (hoppas att jag inte skrivit något som kan uppfattas som stötande mot någon), men det vore intressant att veta varför - så man inte gör samma misstag igen.

MVH
Alias

Användarvisningsbild

Re: eftermonteringsbar glastak till valtra

totte  
#217934 Moderering har skett här men alias är fullständigt oskyldig, det handlade om självreklam från eaeab.

Användarvisningsbild

Re: eftermonteringsbar glastak till valtra

T Landström  
#217965
totte skrev:Moderering har skett här men alias är fullständigt oskyldig, det handlade om självreklam från eaeab.


Bra! Tycker det är lite illa när dom smyger så!
Bättre eaeab hade sägt som det va att han sålde sådana tak...inte skriva en massa trams...blev lite genomskinligt tillslut...

Användarvisningsbild

Re: eftermonteringsbar glastak till valtra

totte  
#218009 Det följde ett PM också, något strävt formulerat. En sak är att man inte får göra reklam här, ibland sker det öppet, vi tar bort det och meddelar hövligt att det är emot reglerna, får då ofta ett vänligt ursäktande svar. Men det här sättet, att försöka låtsas vara nöjd kund är ett riktigt fult oskick. Försöker han en gång till blir det sparken härifrån.

Avatar Fallback

Re: eftermonteringsbar glastak till valtra

Eaeab  
#218016 Bästa läsare. Känner mig mycket besviken över detta skitsnack. Jag säljer ej luckorna men däremot sålde min förra traktor till personen som skapade denna tråd. På min traktor satt det en glastaklucka. Jag själv köpte luckan av en tillverkare utanför Sävsjö. Tycker detta va en mycket oseriös och ovälkomnande sida/forum. Tack för allt.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).