Skotare

Hultdins terrängbro?

4 inlägg 2576 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Hultdins terrängbro?

Johan_84  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#21267 Nån som testat denna? Har sett den i annonser här å var och vi har lite funderingar på att köpa den ihop med några andra....
Verkar ju väldigt smidig, har dock inte fått höra nått pris ännu, så antagligen är den väl rejält dyr....
Hittar inget på nätet om den, vet inte om den är ute i serieproduktion eller bara på utvecklingsstadiet??



   TS
Rottne skotare
Avatar Fallback
Ponsse  
#21275 Kompisen har en sån och han är nöjd med den och nu kommer jag inte ihåg priset som han gav för bron men det var rätt mkt,men lägga i virke kan man lika gärna göra i dikena tycker jag OM MAN KOMMER IHÅG ATT TA BORT DET OXÅ !!!

Användarvisningsbild
Johan_84  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#21374 Jo, visst kan man lägga i virke. Men jag har varit med några gånger när man dämnt upp diket så man har fyllt på en hel mosse med vatten....sen är det inte så roligt å få ut virket :( Skulle vara kul att höra vad han gav för den?

   TS
Avatar Fallback
Ponsse  
#21402 Jovisst kan jag göra det,om jag inte minns fel så köppte han den där beg och då blir det ju lite billigare.Han ska bara få komma hem från thailand han ska vara där nere i tre veckor,tänk vad bra folk kan ha ibland :roll:

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).