Öppna kategorin

Skogsforum

19 inlägg 12426 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Skogsforum

M-F  
#207296 Vill bara tacka alla här på skogsforum som gör alla kvällar roliga och intresssanta!Jag har blivit beroende att minst en gång dagligen besöka skogsforum och ni alla på forumet är fantastiska!Känns som att man känner totte mange uvskogen mangan med flera utan att man träffat dem



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Skogsforum

dwurg  
#207301 Instämmer, bra jobbat gott folk.
Ett fantastiskt forum där man lär sej mycket, både användbara saker och hur man inte bör göra, plus en hel del roliga saker att skratta åt :grin:

Användarvisningsbild

Re: Skogsforum

totte  
#207315 Jag tackar för att blivit omnämnd M-F! Skogsforum är ett väldigt fint forum, visst blir det lite tjafs här också ibland, men jämfört med hur det låter på många andra ställen så är det en väldigt bra och hjälpsam ton här och framför allt finns här ju en så enorm mängd av kunskap som alla gemensamt bidrar med, om precis allt inom skog och maskiner och sen en hel del annat också.

Så jag instämmer i ett stort tack till alla här!

Så skall vi ju inte glömma Admin, Fredrik, som lägger ner så oerhört mycket på att utveckla och driva och förbättra forumet så att allt detta är möjligt för oss.

Avatar Fallback

Re: Skogsforum

zeetorg  
#207318 instämmer till fullo med trådskaparen.

Användarvisningsbild

Re: Skogsforum

värmSkog  
#207321 Håller med alla som skrivit före mig. Det första jag gör på möran är att hälla upp kaffet och placera mig vid datorn och in på skogsforum :grin:

Avatar Fallback

Re: Skogsforum

halleby  
#207324 Skogsfolket är ganska bra folk innerst inne!!!!

Användarvisningsbild

Re: Skogsforum

Fredrik Reuter  
#207361 Hej,
Vad roligt att läsa!
Vi har något unikt att vårda och det tror jag främst är viljan att dela med sig/hjälpa och den generellt trevliga tonen.

Som sagt, mycket roligt!

:-bd

Användarvisningsbild

Re: Skogsforum

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#207371 Jo det är fint.

Avatar Fallback

Re: Skogsforum

Blivande snickare  
#207398 Kan bara hålla med i kören!
Har lärt mig så otroligt mycket här som jag aldrig annars ens skulle ha tänkt på!

Ännu roligare blir det ju när man kan ge diagnos på lärarns sjuka motorsåg! :D

Användarvisningsbild

Re: Skogsforum

stegmaster  
#207416 Alltid trevligt och diskutera saker med folk som har samma interesser som en själv, så all ära til ni som driver detta forum, och alla medlemmer som bidrar på olika sett. :-bd

Avatar Fallback

Re: Skogsforum

rormok  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#207420 Måste instämma med övriga talare Skogsforum är BEROENDEFRAMKALLANDE.
I går träffade jag en forum medlem Face to Face för första gången när jag var och hälsade på Herjman på hans pågående projekt som ligger ca 5 min från våran gård med traktor, skall troligen hjälpa honom att köra några lass virke kul att kunna hjälpa till. Detta gav en ytterligare dimension till medlemskapet på forumet. Om alla möte som man hoppas på blir lika trevliga som detta blir det ännu roligare att hålla på med skog :smile:

Avatar Fallback

Re: Skogsforum

Herr Krånglin  
#207429 Lika barn leka bäst !

Avatar Fallback

Re: Skogsforum

rormok  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#207431 :grin:

Användarvisningsbild

Re: Skogsforum

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#207438 Jag har försökt förklara hur kul det är att kolla film mm när andra jobbar med ved
åt sönerna, de förstår inte riktigt.
Det är kul att det finns utrymme i cyberrymden för såna specialare som vi är.

Användarvisningsbild

Re: Skogsforum

towes  
#207503
rormok skrev:Måste instämma med övriga talare Skogsforum är BEROENDEFRAMKALLANDE.
I går träffade jag en forum medlem Face to Face för första gången när jag var och hälsade på Herjman på hans pågående projekt som ligger ca 5 min från våran gård med traktor, skall troligen hjälpa honom att köra några lass virke kul att kunna hjälpa till. Detta gav en ytterligare dimension till medlemskapet på forumet. Om alla möte som man hoppas på blir lika trevliga som detta blir det ännu roligare att hålla på med skog :smile:

Ja vad kan man säga? Skriver under på allt. Både det om det beroendeframkallande och de möten i verkliga livet det givit.

Att man blir smått beroende har naturligtvis med den gemensamma passion för skog de flesta här hyser, men också för den trevliga och hjälpsamma ton som råder på forumet.

Att man sedan kan sätta sig och köra 2-3 timmar enkel resa för att träffa en vilt främmande forummedlem och titta på skog kanske delvis även får tillskrivas det egna mentala tillståndet :smile: men utan forumet hade sådana lustar ju aldrig fått utlopp...

Heja Fredrik!

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).