Traktorer och processorer

Thoréns i Kil, Bonnet, mfl

19 inlägg 23443 visningar 7 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Thoréns i Kil, Bonnet, mfl

MrEast  
#124412 Jag har strukit både kellfri o wekla från listan, varit runt o kollat lite me grannar. En av dom hade köpt en Trejon som han va jäkligt nöjd med lätt att stapla utan att förstöra plast på intilliggande osv. Hanterar ca 2000 balar per år med den och inga problem än sålänge och priset va ju helt ok.

Lantmännen Maskin
Avatar Fallback

Re: Thoréns i Kil, Bonnet, mfl

Robertberg  
#124453 Vi kör med Lasemas balklämma, hanterar ca 500 balar per år och har haft den i säkert tio år. De enda strul vi har haft är en skruv som gängar upp sig ibland (borde loctitas) och såklart fått efterdra nån hydralkoppling.
Tycker den är fin att köra med, och jag kan irritera mig rätt bra på saker som inte fungerar som jag tycker de ska :)

Användarvisningsbild

Re: Thoréns i Kil, Bonnet, mfl

molnia  
#124475 a-a.se
Verkar vara kvalitets grejer till bra priser tycker jag.
Mest för gräventreprenad men även för traktorlastare;skopor pallgafflar, stengrep
Har 2,5 tons pallgafflar sedan jan från dom. Inte några tidigare erfarenheter av pallgaffalar men dessa funkar bra tycker jag.

Användarvisningsbild

Re: Thoréns i Kil, Bonnet, mfl

BjörnS  
#207380 Hej,

förra året köpte jag pallgafflar av Thoréns. Han skickade de samma dag som jag ringde.
En månad senare var jag tvungen att byta Traktor. Tyvärr hade nya traktorn ett annat fäste.
Thoréns i Kil bytte gafflarna utan någon extra avgift. Det tycker jag är ett väldigt bra service.
Kvalitetsmässigt ser de bra ut. Och jag är nöjd med de.

Hälsningar Björn

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).