tis 08 jan 2013, 21:20#203302
Då har man kört en 30-40 tankar med 560n så den börjar bli hyfsad inkörd och fått bra bett i kedjan.
Jag är fortfarande lite imponerad över dess kapacitet och att den bara är nämnvärt osmidigare än 346an.
Det är en intressant upplevelse att fälla grovträd som känns som småruskor och roligt att borsta av sig något som mer liknar kutterspån än sågspån.
Men smakar det så kostar det,mer effekt tar mer bränsle även om man producerar mer.
Tycker faktiskt den är ganska törstig t.o.m
Har även märkt att vid fuktig väderlek i plusgrader har den en tendens att bluddra och i bland självdö på tomgång.
Det verkar som att förgasaren har svårt att ställa in sig riktigt råa dagar.
Det är fortfarande fantastiskt kul att be någon som är van vid något gammalt fornminne till såg att provköra,dom ser ut som en fågelholk efteråt.
Inpediment är till för att övervinnas.