Traktorn i skogen

IH/Case? 743??

20 inlägg 11322 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: IH/Case? 743??

stigfinnaren  
#195832
Initium skrev:Systemet tillater ingen/liten hastighetforskjell mellom hjula.....

hur kan jag veta om framaxeln är spärrad eller inte,kan jag se det på axeln eller hur gör jag?
sitter faktiskt här med det norska vognkortet/reggbevis men kan inte se något där.
kanske det er någon som begriper det här
http://www.konedata.net/Traktorit/ih743xl.htm bättre än vad jag gör?

   TS
Lantmännen Maskin
Avatar Fallback

Re: IH/Case? 743??

Initium  
#195983 Norsk vognkort ?
Står traktoren i Norge ? Har aldri sett 743XL her i landet, er det en 743 med supercomfort hytte du spaner på ?

Tror serienummeret på framakslingen kan avsløre om den har sperre. Det er ZF framaksel på den antar jeg ?
Med sidemontert mellomaksel som går ut fra bakakslingen ?

Avatar Fallback

Re: IH/Case? 743??

stigfinnaren  
#196175 Er en stund siden jeg såg på den, men jeg mener nokk att mellomaksel er sidemontert ja.
Hva er ZF fremaksel?
Og om jeg nå finner serienummer hvordan går jeg så videre for å finne ut om den er sperret eller ikke?

   TS
Avatar Fallback

Re: IH/Case? 743??

Initium  
#196182 ZF = fabrikat.

Sjekk med återf. evt. hør med ZF forhandler, de kan sjekke delelista hva som fins inni din aksel..

Avatar Fallback

Re: IH/Case? 743??

stigfinnaren  
#196188
Initium skrev:ZF = fabrikat.

Sjekk med återf. evt. hør med ZF forhandler, de kan sjekke delelista hva som fins inni din aksel..


Tack så mycket!

   TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).