Skogsmaskiner (stora skogsmaskiner)

Dunderbygge /Trailers ?

7 inlägg 5293 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Dunderbygge /Trailers ?

Thunborg  
#179406 Ni som kör / äger dunderbyggen / skogstrailers kan nu inte lägga upp en bid på era ekipage och skriva var ni finns ?
Letar just nu själv efter ett dunderbygge runt kopparberg !
nu menar jag aktoriserade åkerier .



   TS
Olofsfors skogsmaskinsband
Användarvisningsbild

Re: Dunderbygge /Trailers ?

Skog  
#179432 Ronny Johansson då från Lindesberg trakten han lär väll ha rätt nära

Användarvisningsbild

Re: Dunderbygge /Trailers ?

Thunborg  
#179466 Jo förvisso , han finns i mitt register , men det borde finnas någon runt luvika/smedjebacken ?

   TS
Avatar Fallback

Re: Dunderbygge /Trailers ?

grotförare  
#179601 har du mycket du ska köra då uppe magnus? just runt ludvika finns de ingen dunderbygge vad jag vet. men du kan juh kolla med sit-right upp i nås dom har en egen lång trailer å de är inte så långt borta å sen kan du kolla med en firma som heter kolarbo som håller till utanför avesta å dom har en del körningar uppe runt ludika/smedjebacken, å dom har ett dunderbygge. å sen har du erikslundarna som är från fagersta å har två dunder.

Användarvisningsbild

Re: Dunderbygge /Trailers ?

Torparn79  
#179712 Storsand mellan Söderbärke och Smedjebacken, "gamla vägen"..
dom har iofs trailer och inte dunder..

Avatar Fallback

Re: Dunderbygge /Trailers ?

silverminken  
#179761 Patrik på Lgn Allack kan ja rekommendera starkt, han är dagligen kring hällefors kopparberg trakterna

Patrik : 076 8241985

Avatar Fallback

Re: Dunderbygge /Trailers ?

Valmet 941  
#182111 Ring till H Flinks Skogstransporter AB 0240-251 40 i Gräsberg mellan Ludvika o Borlänge dom har dunderbygge

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).