Socialt (mer om oss)

Sommarrapporten 2012

84 inlägg 33274 visningar 5 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Sommarrapporten 2012

Blivande snickare  
#178327 Nu är det 21 grader och halvmulet med en svag bris. Ganska skönt... :grin:

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Sommarrapporten 2012

Mäki  
#178735 Midsommaren är i antågande men det ser inte ut att bli någon varm midsommar men soligt åtminstone.
Blåser hårt från NordVestligt håll +18 garder.

Glad midsommar på er alla.

Användarvisningsbild

Re: Sommarrapporten 2012

ananders  
#178739 Blir troligtvis regn här lite tråkigt men man slipper ju myggen och knotten då :mrgreen: .

Glad midsommar till er alla :ymparty: .

Användarvisningsbild

Re: Sommarrapporten 2012

totte  
#178749 Ser ut som vi skulle få rätt skapligt väder här, inte så varmt men soligt och torrt!

Instämmer i önskningarna om Glad midsommar till er alla!

   TS
Avatar Fallback

Re: Sommarrapporten 2012

flisshejk  
#178751 Ingen vidare sommarvärme +14 och en kall nordvästlig vind ca. 8 m/sek. Men det finns tröst smhi har lovat en varm och solig midsommar, FANTROT. Firar midsommarafton i stugan med goda vänner, midsommardagen blir det 50 års kalas i Piteå.

Avatar Fallback

Re: Sommarrapporten 2012

Blivande snickare  
#178824 Nu är det ganska vart och soligt men nattens kallaste tempertur var kyliga 6 grader 👎
Trevlig midsommar forumister! :ymparty: :ymparty: \m/

Användarvisningsbild

Re: Sommarrapporten 2012

Mäki  
#178839 En av dom finaste midsommar kvällar jag varit med om vädret var helt på vår sida och till och med myggorna höll sig borta. :smile:
God mat och bra sällskap, kan det bli bättre.

Avatar Fallback

Re: Sommarrapporten 2012

Scoutman  
#178856
Mäki skrev:En av dom finaste midsommar kvällar jag varit med om vädret var helt på vår sida och till och med myggorna höll sig borta. :smile:
God mat och bra sällskap, kan det bli bättre.

Kan bara hålla med var i en stuga inne i skogen :shock: 4 vuxna & 6 barn riktigt trevligt o bra väder.

Avatar Fallback

Re: Sommarrapporten 2012

Blivande snickare  
#178865 Nu mulet, svalt och ont i magen :lol: :roll:

Användarvisningsbild

Re: Sommarrapporten 2012

totte  
#178867
Blivande snickare skrev:Nu mulet, svalt och ont i magen :lol: :roll:


Uppenbarligen dåligt väder både ut- och invärtes. Det senare kan dock släppas. 8)

Mycket fint väder både igår och idag, soligt och 18 igår, 19 nu. Men det var en hårsmån från frost i natt, var nere på en knapp grad över noll.

   TS
Avatar Fallback

Re: Sommarrapporten 2012

Blivande snickare  
#178879 Nu spöregnar det :sad: :???:
Magen är dock i bättre skick nu :smile:

Användarvisningsbild

Re: Sommarrapporten 2012

Mäki  
#178880 Tur att man inte börjar med semester ännu för dom har lovat regn nästan 10 dygn framåt här där jag bor :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: Sommarrapporten 2012

Blivande snickare  
#178885 Här ska det regna "bara" till torsdagen ~x( sen lite sol igen :ymdaydream: :ymparty:

Användarvisningsbild

Re: Sommarrapporten 2012

Kse  
#178916 Äntligen lite värme här uppe oxå.
Runt 20 idag och samma väder är lovat dom närmaste dagarna.

Avatar Fallback

Re: Sommarrapporten 2012

350  
#178940 Var strålande sol i morse,fick inte ut och börja gräva för frugan ( grannen kan få ha en sovmorgon denna midsommar helg tyckte hon ) Nu spöregnar det :!:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).