Motorsåg och handhållet

Picco kedja till STIHL MS 260

108 inlägg 53201 visningar 18 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Picco kedja till STIHL MS 260

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#169376 det er det som saw troll skriv, ein slipp "vernelenka" den attmed ryttaren den skyv kjede ut av sagskåret ved innstikk. Picco skjere og fortare enn rmc og rsc i .325 og 3/8 synes eg iverfall.

Husqvarna motorsågar
Avatar Fallback

Re: Picco kedja till STIHL MS 260

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#170654 Tenkte at eg skulle legga inn bestillingsnr som kan vera nyttige.

VANLIGT: 3/8 drev til 361: 7 tanns/kugg:0000 642 1223
: 8 tanns/kugg:0000 642 1216

piccodrev 260: 7 tanns/kugg:0000 642 1240
: 8 tanns/kugg:0000 642 1241

piccokjedet heiter 63 pm og har bestillingsnr: 3613 000 0050 (passer 13 tomms sverd har 50 drivlenker) Dette kjedet her har heldigvis ikkje vernelenka attmed ryttaren.

Bestillingsnr til piccosverd står før i tråden men tenkte å ta med 13 tomms det er : 3003 000 6306

Trur at det for 361 passar best med 8 tanns kugg og for 260 7 tanns.
Senast redigerad av can sön 29 apr 2012, 07:39, redigerad totalt 2 gånger.

Avatar Fallback

Re: Picco kedja till STIHL MS 260

SawTroll  
#170670 Interessant can, og selvsagt kan lengre sverd og kjede brukes.

Jeg finner uansett Picco på 361 og tilsvarende (samt 13" sverd) uinteressant til vanlig saging (på tvers av fibrene i veden)......

Avatar Fallback

Re: Picco kedja till STIHL MS 260

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#170691 pga att picco kjedet ikkje er berekna til så kraftig sag har eg stilt oljepumpa nesten heilt opp på max ikkje så langt i fra att oljetanken er tom når eg må fylla bensin. viss du ikkje har prøvd picco på normal hogging Saw Troll så gje det ein sjangs husker ikkje om det var trådstarter eller Huggarn som skreiv at det blir som ei heilt ny sag men eg er iverfall enig i den påstanden, og så sant det ikkje dukker opp noen problem som ikkje kan "overvinnast" så kjem eg kun til å bruka picco heretter.

Når det gjeld filling av piccokjedet, så meiner eg at den andbefalte 4.0 mm fila er for liten i begynnelsen. De to første gongane eg filte kjedet brukte eg faktisk 4,8 mm for å unngå for mykje haukanebb. Det gjekk fint, men fra og med den tredje filingen brukte eg 4,5 mm fil etter kvart vil nok 4,0 mm passa bra. Når sant skal seiast har eg ikkje så mykje erfaring i å fila picckjedet, er det første eg filer så med litt meir øving trur eg at eg kan klara meg med 4,5 og 4,0 mm.
Senast redigerad av can fre 13 apr 2012, 16:29, redigerad totalt 1 gång.

Avatar Fallback

Re: Picco kedja till STIHL MS 260

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#170695 Fekk forøvrig tak i ei heilt ny 361 på felleskjøpet i Norge (etne) i går sannsynligvis ei av de siste som finnest, grattis til meg sjølv med ny sag :)

Avatar Fallback

Re: Picco kedja till STIHL MS 260

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#170726 hmm blei litt i tvil om disse opplysningane her som eg har lagt ut litt før i tråden stemmer:

piccodrev 361: 7 tanns/kugg:0000 642 1223
: 8 tanns/kugg:0000 642 1216

Har leita litt på forumet og det virker som at folk er rimmelig sammstemte om at det ikkje finnes picodrev til de større sagene. Bestillingsnummera fekk eg av Stihl Norge men me kan jo ha missforstått kvarandre, slik at dette berre er nr til vanlig 3/8 fullprofildrev. Inntill vidare lar eg de stå så får me sjå om noken (eller kanskje eg sjølv) kan finna ut av det, men stihl sa faktisk at eg ikkje skulle kjøra vanligt 3/8 ringdrev på 361 sag når eg kjørte picco pga at det var anna chassis på picco i forhold til 3/8 fullprofil slik at picco drivlenkene ville ligga å ri på drevet til 3/8 fullprofil. Derfor fekk eg bestillingsnr til piccodrev til 361, men kva er rett?

Användarvisningsbild

Re: Picco kedja till STIHL MS 260

Huggarn  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#170739 Can! du behöver icke ha piccodrev! det går precis lika bra med vanligt 3/8 drev!!

Avatar Fallback

Re: Picco kedja till STIHL MS 260

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#170741 ja har lurt på det samme selv, men tenkte at det sikkert var best med piccodrev. Merka at sverdet var temmeligt varmt i dag etter å ha kvista ca ein bensintank. Virket var temmelig grovkvista sitka gran.
Kjedet var passeligt laust (gjekk lett rundt) lurte derfor på om det var drevet som var skuld i at sverdet var så varmt, er litt redd for at kjedet skal ryka i to, derfor eg har stilt opp oljepumpa på max selv om sverdet berre er 13 tomms. Men du har jo kjørt picco mykje lengre enn meg har du opplevd kjedebrudd med picco?

Användarvisningsbild

Re: Picco kedja till STIHL MS 260

Huggarn  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#170748 ojlepumpen ska ALLTID stå på max! oavsett svärdslängd eller drivlänks tjocklek! allt annat är dumsnåleri enligt mig! på 13" borde det inte vara skillnad! men på 18"+ vill jag inte köra 1.3mm! länkarna får inte med sig tillräckligt med olja för att smörja noshjulet helt enkelt!


kjedebrudd? förklara!

Användarvisningsbild

Re: Picco kedja till STIHL MS 260

totte  
#170770 kjedebrudd = kedjebrott

Avatar Fallback

Re: Picco kedja till STIHL MS 260

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#170787 kjedebrudd? er kedjebrott ja.

Høyrest fornuftigt ut å alltid ha oljepumpa på max mykje billigare med olje enn ny skjærutrustning. Grunnen til at eg spør er at eg lurer på om picco sverd og kjede held til lange dager med hard kjøring på ei såpass kraftig sag som 361, eg kan jo selvsagt prøva selv også da men er litt kjekt og høyra andres erfaringer også.

Får vel vera så ærlig og sei at det hender at eg set fast sverdet i ei greina med spenn i da blir rykt og slite i saga for å få ho laus og sverdet blir av og til klemt fast i ein grov stokk når det skal kappast. Dette slit jo selvsagt både på nasehjul i sverdet og på kjedet, når belastninga i tillegg er for stor i forhold til det tiltenkte bruksområde ja synd å sei det men eg ventar litt på å få eit sverd med defekt nasehjul eller ett kedjebrot.

Avatar Fallback

Re: Picco kedja till STIHL MS 260

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#173247 Dreva som eg før i tråden hadde oppgitt skulle vera piccodrev som passa 361 stemte ikkje. Disse dreva er heilt vanlige 3/8 fullprofil drev. Men som Huggarn har påpeika så kan de nok brukast for det. (det finns ikkje piccodrev, iverfall som rims til de større stihl sagene). Eg bruker iverfall vanligt 8 kuggs 3/8 drev.
Senast redigerad av can sön 06 maj 2012, 07:26, redigerad totalt 1 gång.

Avatar Fallback

Re: Picco kedja till STIHL MS 260

SawTroll  
#173874
can skrev:Dreva som eg før i tråden hadde oppgitt skulle vera piccodrev som passa 361 stemte ikkje. Disse dreva er heilt vanlige 3/8 fullprofil drev. Men som Huggarn har påpeika så kan de nok brukast for det. (det finns ikkje piccodrev, iverfall som rims til de større stihl sagene).


Jeg er ikke overasket, og standard 3/8" og Picco kjede vil resultere i feil "pitch", da chassiset på Picco kjeder er lavere. Drevet må derfor være større, for at naglene skal være på samme avstand fra sentrum.
Det går som oftest i et nødstilfelle (med ekstra slitasje), men er absolutt ikke å anbefale! 😡

Användarvisningsbild

Re: Picco kedja till STIHL MS 260

Mange  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#173876 Delning påverkas inte av bredd eller höjd endast av längd.

Avatar Fallback

Re: Picco kedja till STIHL MS 260

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#174045 Virkar som om kjedet går noenlunde fint rundt om på sverdet, når eg drar det rundt for hand. Det ein imidlertidig kan vera litt obs på at kjedet kan ha litt lettare for å hoppa av sverdet pga de små drivlenkene iverfall på lengre sverd og kjeder som 16 og 18 tomms. Det har berre skjedd ein gong for meg men da var det på 13 " og på den typiske måten, ei grein som stod i spenn og drog kjedet av.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).