Gallring

Privata skogsägare

4 inlägg 5649 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Privata skogsägare

skogshasten  
#169295 I ATL,Land ect läser man repotage om hur den nya skogsägarna är anorlunda vill ha PDF filer och vill sköta sin skog anorlunda.
Knyter ni kontackter pa skogsmässor och liknande bor själv mitt ibland massa privata skogsägare men de sköter sin egen skog.Manuell hugger hela vintrarna och ringer för slutaverkning...
Skall man inrikta sig som under entrepenör till stora skogsbolag eller marknadsföra sig i branch tidnigar...var hittar man det sk nya skogsägarna?



   TS
Malwa
Avatar Fallback

Re: Privata skogsägare

Blivande snickare  
#169305 Vad gör man med PDF-filer i skogen? :shock: :???:
Nej, en såg ska man ha...

Avatar Fallback

Re: Privata skogsägare

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#185966 Planerar, räknar och funderar. Det är där pengarna finns.

Användarvisningsbild

Re: Privata skogsägare

towes  
#185977
skogshasten skrev:Skall man inrikta sig som under entrepenör till stora skogsbolag eller marknadsföra sig i branch tidnigar...var hittar man det sk nya skogsägarna?

Hmmm, förstår inte riktigt vad du undrar här.

- Är du själv en privat skogsägare och vill ha kontakt med likasinnade eller nytänkande?
- Eller är du en entreprenör som söker kontakt med skogsägare som vill arbeta annorlunda än gemene man?

Oavsett vilket så finns nog gott om privata skogsägare med allehanda både gamla, nya och egna idéer här. :smile:

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).