Socialt (mer om oss)

Oförstående!!

39 inlägg 14251 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Oförstående!!

Skog  
#16208 Är de nån mer än jag som "har en andra hälft" som funderar vadför de är så roligt att prata skog,maskiner, mm med andra på skogsforum fast de är helg :shock:



   TS
Elmia
Användarvisningsbild
Timberjack74  
#16213 Jo då! du är inte ensam om detta :D
Man undrar ju varför det inte skulle va intresant :roll:

Användarvisningsbild
Skog  
#16214 Ja de är knepigt :roll:
När man är ute å åker tillsammans, å man åker runt å visar vad man har kört eller talar om vilka som har har avverkat här å där :lol:
Man får ju inga direkta pluspoäng :lol:

   TS
Användarvisningsbild
kockums850  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#16219 Det där känner jag oxå igen :( :(

Det är nog många som instämmer.......

Användarvisningsbild
masterchief  
#16226 Intstämmer med föregående talare :oops:

Avatar Fallback
gossebear  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#16235 instämmer..

(hoppas hon inte ser detta...) :oops:

Användarvisningsbild
Lars-Erik Plåth  
#16238 instämmer jag med och det verkar ju som dom bara tror att man bara sitter och pillar på lite spakar och knappar i skördaren i mitt fall. Det kan ju inte vara så jobbigt tycker hon när man jobbat över lite :lol: en dag och man är lite slut i huvudet men men vore kul i fall dom ville prova ett par dar och se vad man gör är ju inte bara körning är ju en hel del planering. Man får ju aldrig chansen att förklara liksom det tycks ju inte va så intressant 😡

Användarvisningsbild

Re: Oförstående!!

Johan_84  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#16255
Skog skrev:Är de nån mer än jag som "har en andra hälft" som funderar vadför de är så roligt att prata skog,maskiner, mm med andra på skogsforum fast de är helg :shock:


Samma här... Min flickvän frågade om hon skulle skratta eller gråta för att jag sitter här och tittar på maskiner och inte porrsurfar..... :lol:

Avatar Fallback

Re: Oförstående!!

Niklas H20  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#16256
Johan_84 skrev:
Skog skrev:Är de nån mer än jag som "har en andra hälft" som funderar vadför de är så roligt att prata skog,maskiner, mm med andra på skogsforum fast de är helg :shock:


Samma här... Min flickvän frågade om hon skulle skratta eller gråta för att jag sitter här och tittar på maskiner och inte porrsurfar..... :lol:

ha haha :lol:

Användarvisningsbild
Kenneth  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#16282 Är det vi eller dom de e fel på?..........Har en som sitter framför teven å undrar just vad som e så kul me en massa "skogsgubbar"!

Avatar Fallback
timberjack810c  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#16287 jag tror det e dom det e fel på :lol: :lol:

Användarvisningsbild
Skog  
#16290 Äh fruntimmer är ju antingen vita eller svarta :roll:
Skogsmaskiner kan ju vara gröna,gula,blå,röda klart de är mer intressant :lol:
Nä, man kan ju hålla me dem lite, visst f-n är man bra maskinskadad. :wink:

   TS
Avatar Fallback
timberjack810c  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#16294 ´det e inte lätt att göra något åt ett obotligt maskinintresse :D bra sagt det där om maskiner och fruntimmer :)

Användarvisningsbild
Kenneth  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#16393 Ska man va ärlig så visst skulle de bli lite tråkigt utan både och.....

Avatar Fallback
MasseyFerguson  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#16420 Samma sak hemma hos mig när jag är hemma över helgerna, då är det jag och pappa som pratar maskiner och mamma som ser helt oförstående ut. än värre blir det när syrran är hemma 😈

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).