Små skogsmaskiner och övriga maskiner

Miniskotaren Skogis

23 inlägg 24790 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild
Mangelu  
#13834
pgo_jim skrev:skulle va kul o få prova nångång =)



Sätt dig på bussen norrut, så ska du
få köra så mycket du vill... :wink: :D

Avatar Fallback
Valtra  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#15320 fy fasen för vimek minimaster, rena skiten tycker jag! vända inne i skogen med den går ju fasen inte med den svängradien. jag vänder ju på en mindre plats med traktor och skogskärra en vad man gör med vimeken. tycker inte den driver så bra heller även ifall man har piggkedjor på alla 4 däcken på traktor delen.

är det nån som funderar på at köpa en ny vimek minimaster så gör det inte. Det är min åsikt i ala fall!

Avatar Fallback
XPG  
#16245
Valtra skrev:fy fasen för vimek minimaster, rena skiten tycker jag! vända inne i skogen med den går ju fasen inte med den svängradien. jag vänder ju på en mindre plats med traktor och skogskärra en vad man gör med vimeken. tycker inte den driver så bra heller även ifall man har piggkedjor på alla 4 däcken på traktor delen.

är det nån som funderar på at köpa en ny vimek minimaster så gör det inte. Det är min åsikt i ala fall!


Nått bättre allternativ då???????????? :?
Förslag?????????????????????

Användarvisningsbild

Re: Miniskotaren Skogis

Fredrik Reuter  
#480633 Hej,
Hur är det med SKOGIS, tillverkas den idag?
Testade länken till Forestcat i första inlägget men där fanns inget företag.

Någon som har koll?

Avatar Fallback

Re: Miniskotaren Skogis

sveakatten  
#480647
:smile:

Avatar Fallback

Re: Miniskotaren Skogis

tallen100  
#480659 Trevligt att sveakatten är tillbaka, det var inte igår :-bd

Användarvisningsbild

Re: Miniskotaren Skogis

totte  
#480740 Jomen, det är trevligt, men det där var väl inte en Skogis i filmen, eller?

Avatar Fallback

Re: Miniskotaren Skogis

axwell  
#480761
totte skrev:Jomen, det är trevligt, men det där var väl inte en Skogis i filmen, eller?


Nej, det där ser ju ut som en Iller, troligen med en VW-motor.
Skidklubben här intill hade en likadan.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).